יום ראשון, 31 באוגוסט 2008

האזנה מצחיקה

אתמול נסעתי לי לתומי במכונית בדרך לראות את הסרט "Get Smart" עם חברים (לא ממולץ בתור סרט לקולנוע. הציון - IMDB גבוה מידי לטעמי), כאשר ברקע התנגנה לה מוזיקה של גלגל"צ. אני, בתור אדם שהוא מאוד מיינסטרים בטעם המוזיקלי שלו (או במילים אחרות, בעל טעם מוזיקלי של ילדה בת 10), נוהג להקשיב לגלגל"צ. אבל אז השמיעו שיר של אריאל זילבר. כיוון שאני מחרים את הזמר ודואג להעביר תחנה כל פעם שמשמיעים את שיריו, העברתי ל- 102FM. שם, הושמעה באותה רגע תוכנית לקט של תוכנית שבועית בשם "ץ סופית" (אני כמובן לא ידעתי את זה באותו זמן, אבל בדיעבד אני יודע מה שמעתי - כולנו חכמים בדיעבד). בכל מקרה, כיוון שנסיעתי ארכה כ- 20 דקות בערך, יצא לי לשמוע כמה מערכונים. כבר מזמן לא צחקתי ככה, בטח שלא מתוכנית רדיו. מערכוני נונסנס (הסגנון האהוב עליי) מאוד מצחיקים ומומלצים.

אז קודם כל, כל יום שבת בשעה 16:00 - 102FM. אני אכניס ללו"ז. יותר מזה, מייד בהגיעי לביתי, יצאתי לחיפוש ברחבי האינטרנט ואיתרתי את האתר של התוכנית. שם אפשר להאזין למערכונים. ממולץ ביותר. אני ממליץ על המערכון בשם: "משמר החופים של רחובות" שגרם לי להתפוץ מצחוק באוטו ועל המערכון "ץ ספורטפית - מ.ס. אלי מנקה שטיח". שמעתי היום עוד כמה. בהחלט שווה האזנה.

תבלו

אלעד

אין תגובות: