יום רביעי, 31 בדצמבר 2008

סיום שנה

אני מודה שאף פעם לא הייתי אוהד גדול של ערב סיום השנה האזרחית. את זה הגדול, של סוף שנת 1999, ביליתי, במכוון, בתורנות בצבא (אם היה באמת אסון בבאג אלפיים, אתם חושבים על מקום יותר בטוח מבסיס צבאי באמצע המדבר?). בשנים האחרונות, ביליתי במסיבות שמחות ומהנות של חברים (שמתקיימת גם השנה, למי שמעוניין), אבל אני מודה, שאלו לא האירועים שבהם אני מרגיש במיטיבי. אולי זה קשור גם לעובדה שתמיד הייתי ללא בת זוג (דמעה, דמעה). אולי זה סתם אני.
השנה, מן הסתם, אני אמור לבלות את הערב בצורה קצת אחרת. בעוד כמה דקות אני מתכנן לצאת לכיוון מרכז העיר בסידני, לצפות בזיקוקים ולנסות לבלות ערב ייחודי, שלא בטוח שיש אפשרות שיחזור עוד פעם בקרוב.
אני לא אדם של סיכומי שנה והחלטות לקראת השנה הקרובה, אבל...
לגבי החלטות לקראת השנה הקרובה. אני לא מעריץ גדול כי הן לא עובדות בדרך כלל. בכל מקרה, אני מעדיף לקבל החלטות לגבי העתיד כל הזמן ולא לחכות לתירוץ של השנה החדשה. אבל בכל זאת, השנה הקרובה אמורה להיות מיוחדת ואמורה לפתוח לי אפשרויות חדשות. אני מקווה, שהדרך השונה שבה אבלה את הערב, תהיה פתיחה מצוינת לכך. אז ההחלטה שלי לשנה הקרובה היא לנסות לנצל יותר הזדמנויות בחיים.
לגבי סיכומי שנה. אני חושב שחבריי הקרובים, זכו למספיק סיכומים שלי השנה. היום זכיתי לשמחה גדולה. התגובה הספונטנית הראשונה לספר האלקטרוני שלי (תודה חגית). לא משנה מה קרה לי השנה, העובדה שאני יודע שלפחות אדם אחד קרא את הספר (ואני יודע שיש עוד ואני עדיין מחכה לשמוע מעוד), משמחת אותי מעבר למה שאני יכול לתאר. אל תפספסו את ההזדמנות. הנה הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות השנה. להצטרף לאלו שכבר קראו ולהחליט לכתוב לי מה אתם חושבים. יש לינק כאן בצד של הבלוג. טוב. אם אתם מתעצלים, הנה עוד
לינק... אני לא חושב שיש סיכום טוב יותר של השנה מבחינתי.
שנה אזרחית טובה לכולם.
אני מאחל שהאירועים הטובים ביותר שקרו לכם השנה, יהיו הגרועים ביותר של שנה הבאה
אלעד

אין תגובות: