יום שבת, 6 בדצמבר 2008

שגרה זה רע?

Photo by Ciscai

בימים האחרונים נכנסתי למעין שגרה. בבוקר אני מסתובב ומטייל (כל פעם משהו אחר – מוזיאון, אזור מפורסם, אזור קניות, חוף ים וכו') ובצהריים אני בעיקר קורא, רואה קצת טלוויזיה ומנסה להתחבר לסביבה באמצעות האינטרנט. בין לבין אני מנסה כל יום לאכול במקום אחר, ליהנות מהטעמים השונים ולבחון את הסוגים השונים של האוכל שקיימים כאן.
האמת, אני מתחיל להתרגל לשגרה הזאת ולהנות ממנה. לאט לאט אני מתחיל להכיר את הסביבה שלי ואת השיגעונות הקטנים שלה. כמובטח, אני מנצל את הזמן הן להיכרות והן למנוחה שלי עצמי. אתמול אפילו הלכתי לסרט (4 holidays – מאוד מומלץ... :)).
היום, שאמור להיות היום האחרון היפה בשבוע הקרוב, ביליתי על חוף הים וניצלתי כדי לסיים את הספר הנהדר של אמיל זולה, "The ladies' Paradise". מי שמעוניין לשמוע את דעת עליוי,
יכול לקרוא עליה בבלוג השני שלי.
זהו, אני שמח שאין לי דיווחים מרתקים מידי. בשבילי זה טוב. בשבועות הקרובים אמורים להתחיל להגיע אנשים שאמור ללמוד איתי ואז אנצל את זה קצת למפגשים חברתיים יותר. בינתיים, אני נהנה בחברת עצמי.
אלעד

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אלעד,
התחלתי את יום ראשון בעבודה, וכשהוצאתי את הנייד שלי מהתיק, נפלה לי פיתקית "כל הדרכים לשמור על קשר עם אלעד" מהתיק. נפלאות תיקי הנשים, תמיד יש הפתעות...

אין לי הרבה מה להגיד, רק שאתה קצת רחוק לנו. נשמע שאתה מאד נהנה אז תמשיך! אני אמשיך לקרוא את הגיגיך בשם המשפחה...

Elad Sherf אמר/ה...

היי הילה,

שמח שהצטרפת לקוראים.
ד"ש חם לשאר המשפחה :)...

אלעד