יום שלישי, 6 בינואר 2009

באמת, יש פה המון מקום!


אחת מהמטרות של ההגעה המוקדמת שלי לאוסטרליה זה לטייל. אכן, טיילתי הרבה בסידני וקצת בסביבה, אבל עדיין, לטייל באמת, לפחות לי, זה קצת קשה לבד. לשמחתי, ידידיי הטובים ליבי וקרן, קפצו לעזרתי והגיעו לטיול באוסטרליה ובניו-זילנד, מה שנתן לי את הדחיפה שהייתי צריך.קפצתי על העגלה והצטרפתי אליהם לטיול של 5 ימים מצפון לסידני עד לבריסבן.

היו 5 ימים מדהימים, בהם נסענו בין יערות גשם, איקליפטוסים, אזורי גפנים ויקבים, המון חיות ונוף מדהים. שוב, כמו בפעמים קודמות, תקף אותי הירוק מכל עבר והגודל והעוצמה של הטבע.


בנוסף, הפעם, כיוון שיצא לי לגמוע מרחקים, גם הבנתי כמה המדינה הזאת ריקה יחסית לאזור הצפוף מידי שלנו. נוכח האירועים בארץ בימים אלו, ממש מתחשק לי להתחיל תנועה שתעביר את כל תושבי המדינה לאיזה פארק לאומי כאן. אני מבטיח שקט, המון ירוק, פטור מטילים ושאפילו האוסטרלים לא ישימו לב שהגענו. אפשר אפילו לבנות את תל אביב מחדש, הפעם – עם חנייה.

אבל ברצינות, שאתה רואה את המרחבים שקיימים במדינות כאלה, את מבין כמה קטנוניים ולא הגיוניים הויכוחים שלנו על פיסות אדמה.

עוד פחות משבוע לתחילת הלימודים. עדכונים נוספים ותמונות, בכפוף לקשיי האינטרנט שלי, בקרוב...

שיהיה לכולם שבוע נפלא
אלעד

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

טוב לשמוע ממך.
נשמע כיף באוסטרליה - לו הרצל היה קצת יותר גלובלי במחשבה....

למה לבנות את תל אביב שוב?

Elad Sherf אמר/ה...

אתה באמת מודאג אהה...
הדאגה שלך נוגעת לליבי :)

אכן, הרעיון של אוגנדה היה לא רע, הוא נפל בפרטים הקטנים... Location, Location, Location...

לגבי תל אביב, לא העיר עצמה, אלא הרעיון - העיר העברית הראשונה...

אלעד