יום רביעי, 10 ביוני 2009

שיתוף, תנ"ך ומחשבות

סיפרתי כאן מספר פעמים על הפרויקט שיזמתי במסגרת תוכנית ה- MBA. סדרה של הרצאות של חברי המסלול בפורמט המבוסס על הפורמט המפורסם של TED. במהלך הסמסטר הראשון התקיים האירוע הראשון במסגרתו נתתי הרצאה (ראה בהמשך) והיה הצלחה גדולה. השבוע התקיים האירוע השני שהיה אך יותר מעניין ומגוון ומהראשון וכלל הרצאות על נושאים מגוונים החל מתרבות התה הסינית דרך CROP CIRCLES (אני לא בטוח מה התרגום של זה לעברית), פרו ועד למצב הפוליטי-כלכלי-חברתי בצ'אד. גם האירוע הזה היה הצלחה. למעשה, יש לי כבר רשימה של 5 דוברים לאירוע הבא ועוד אנשים כבר כתבו לי שהם מעוניינים לדבר. זה לא יאומן כמה הדבר הזה תפס. זה רק מראה שצריך פשוט לנסות (היה כמה אנשים שפקפקו שהצעתי את זה לראשונה).

באותו היום שבו נערך האירוע השני, הכרזתי במסגרת האירוע שההרצאות מהאירוע הראשון הועלו לאתר YOUTUBE. אני מצרף כאן את שתי חלקי ההרצאה שלי שעסקה בהומניזם בתנ"ך. אני מניח שהנושא לא מגיע בהפתעה לאלו מכם שהיו במסיבת הפרידה שלי ושעוקבים אחרי הבלוג שלי. אני עובד מזה זמן מה על ספר אלקטרוני בו אני מנסה לחקור את הקשר בין החיים החילוניים שלי לבין המורשת היהודית והתנ"ך. ההרצאה הזאת היא גילום של אחד מהפרקים מהספר. קיוויתי לסיים את הספר באותו הזמן שבו הסרטון הזה עלה לאתר, אבל לצערי, לא הצלחתי לסיים את הספר הזמן. בקצב שהדברים מתנהלים עכשיו, זה לא יקרה בקרוב. אבל צריך להישאר אופטימיים. כמובן שאתם תהיו הראשונים לקרוא עדכונים.






מי שקרא את הספר האלקטרוני הראשון שלי יודע שאני מאמין בשיתוף ידע ומחשבות. אני חושב שזו דרך טובה לשפר את העולם. הייתי שמח אם תראו את ההרצאה, תגידו לי מה אתם חושבים עליה ותעבירו אותה לכל מי שהיא יכולה לעניין.
אלעד

נ.ב.
באירוע הראשון גם נשאתי את דברי הפתיחה והסיום. הנה קישורים לראות גם אותם (
1, 2).

אין תגובות: