יום שלישי, 16 ביוני 2009

פיחות

בימים האחרונים זרם העדכונים שלי פחת. אני יודע. לא בסדר. פשוט קורים כל כך הרבה דברים ואני מבלה כמעט כל יום בין השעות 8:30 ל- 10:30 בקמפוס, מבלי להצליח להתמודד עם עומס האירועים והמטלות שדחקתי את הכתיבה בבלוג הזה קצת לתחתית הרשימה.
סוף השבוע האחרון הוקדש בעיקר ללימודים. אחרי ששבוע שעבר היה עמוס באירועים חברתיים (ואני מניח שראיתם את
הסרט עם התמונות מה- "חתונה ההודית" מיום שישי בערב), הייתי צריך להשלים קצת לימודים כיוון שהדרישות בסמסטר הזה די מטורפות. בנוסף, הייתי אחראי על עבודה שאנחנו מגישים היום ועבדתי עליה כמו מטורף במהלך השבוע האחרון (בזמנים שהצלחתי למצוא לכך).
היום כולנו הגענו ללימודים בחליפות לקראת צילום תמונה קבוצתית רק כדי לגלות שהתמונה בוטלה עקב הגשם השוטף (ושאני אומר שוטף, זה ממש שוטף).
אתמול בערב היה ערב על שיווק באינטרנט שארגן מועדון השיווק שלנו. היה נציג מגוגל, נציגה מדיסני אונליין (לא ידעתי כמה רחבה היריעה של דיסני, ברשת ובכלל) ונציגה מחברת ייעוץ קטנה שעוסקת בייעוץ על שיווק באינטרנט והוא הונחה על ידי המרצה שלנו לשיווק. היה מאוד מעניין ואני שמח שהלכתי למרות שהמשמעות הייתה לחזור לעבוד על העבודה להגשה מ- 9:30-10:30 בלילה.
אני חושב שהסמסטר הזה (בינתיים) מסמן קפיצה ברמת הלימוד וברמת החוויה האקדמית. עדכונים נוספים על כך בימים הקרובים.
אעדכן עוד בקרוב,
אלעד

אין תגובות: