יום שלישי, 2 ביוני 2009

נחיתה חזרה

אז נחתתי (נוכח החדשות האחרונות על מטוס איר פרנס שנעלם, זה בכלל לא מובן מאליו). ללא ספק, הנסיעה לכיוון הזה הרבה יותר קשה מבחינת ג'ט לג. אני עדיין לא בפוקוס.
השבוע התחיל ואני מודה שהמקצועות בסמסטר הזה נראים מבטיחים יותר. בינתיים היו לנו מעט שיעורים, אבל הם בהחלט נראים מעניינים. אעדכן יותר בסוף השבוע לאחר שיהיה לנו לפחות שיעור אחד בכל מקצוע.
בינתיים היום, עשינו פעילות לגיבוש הקבוצות החדשות. כמובן, היה חלק רציני וחלק יותר כיפי (שהתמונה למעלה היא ממנו ועוד תמונות ניתן למצוא
כאן). בעוד כמה דקות אנחנו יוצאים מכאן למשרדי חברת הייעוץ BAIN, לשמוע הרצאה על הליכי הגיוס של החברה (איך התהליך ובעיקר, אך פותרים את הקייסים שמציגים לך בראיונות – אני מניח שעל הנושא הזה אני אכתוב הרבה בקרוב).
אני יודע שבתקופת החופשה שלי בישראל לא כתבתי הרבה בבלוג הזה. הייתי יותר פעיל
בבלוג השני שלי. אתם מוזמנים לעיין גם שם מידי פעם. כתבתי שם כמה פוסטים מעניינים ביותר. אני ממליץ במיוחד על הרשומה הזאת.
עדכונים בקרוב,
אלעד

אין תגובות: