יום שלישי, 9 ביוני 2009

יותר מידי

מהרגע שחזרתי לאוסטרליה מהחופשה בישראל, חוויתי כמעט שבועיים מטורפים! והקצב ממשיך.
יש לי כל כך הרבה דברים לספר ואין לי מספיק זמן, אז אני אעשה את זה בשלבים ויגרום לכם לחכות לעוד. נתחיל בפשוט, בסוף השבוע האחרון למדתי למה שמישהו בכביש נוסע על כמה מסלולים ועובר מאחד לשני אומרים עליו שהוא נוהג בספינה. את סוף השבוע בילינו באגם כארבע שעות צפונית לסידני. 24 אנשים על 3 סירות. הסירות התחלקו (במזל) לאלו ששותים ולאלו ששותים פחות, ולשמחתי הייתי בספינה של החנונים (אלו ששותים פחות) שלא זקוקים לאלכוהול כדי לבלות. והיה שמח.
תמונות
כאן.
הגענו לשם ביום שבת בצהריים, ירדנו כשעתיים בנהר עד לאגם ושם עצרנו במקום מדהים ללילה. ארוחה, קלפים, משחקים וסתם להירגע מהנוף. יום אחרי זה שטנו על האגם ועצרנו בנקודה אחרת (לא פחות מדהימה) ושוב ערב של כיף.
תמונות של נופים מדהימים לאורך הדרך,
כאן.
לסוף שבוע (ארוך) אחד שמנו בצד את הלימודים, את המטלות ואת הדאגות לגבי עבודה עתידית ופשוט נהנו. כיוון שאין בעולם ארוחות חינם, אני עכשיו משלם על זה. כמובן, העובדה שהשבוע הזה, שהוא הלחוץ ביותר שהיה לנו, מופיע בידיוק עכשיו לא ממש עוזרת. אבל, אלו צרות של עשירים.
עדכונים (רבים) ונוספים, בקרוב

אלעד

תגובה 1:

מיר-מור אמר/ה...

נראה כיף - מקווה שלא הקאת.
תמשיך לבלות (ללמוד)