יום שבת, 27 ביוני 2009

מחלות

כמו שכבר ציינתי לא פעם הסמסטר השני עמוס ומאתגר הרבה יותר מהראשון. אני לא מתלונן. באתי לכאן לעבוד. כמו שאומרים, ננוח בקבר ונבשל בחושך...
לקראת אמצע השבוע שבעבר התחלתי להרגיש שאני משתלט על העומס ושאני חוזר להיות לפני החומר. אפילו הלכתי ביום רביעי בערב לסרט. ככה, בלי רגשות אשמה.
האמת, כבר תוך כדי הסרט הרגשתי את זה, אבל ביום חמישי זה היכה בי. שפעת. קשה. אני לא זוכר מתי פעם אחרונה הייתי כל כך חולה משפעת. עייפות בכל הגוף, ובעיקר כאבי ראש מאוד חזקים. מיום חמישי בערב ועד שבת אחרי הצהרים ביליתי כ- 95% מהזמן במיטה. רוב הזמן בשינה. אולי זה בגלל שהגוף שלי לא רגיל לוירוסים בצד הזה של כדור הארץ. אולי זה בגלל עייפות גופנית כללית בגלל העומס בזמן האחרון. בכל מקרה, היה קשה. וזה אף פעם לא נחמד להיות חולה לבד... :(.
עוד לא התאוששתי לגמרי, עדיין יש שאריות של העייפות ושל כאבי הראש, אבל המצב הרבה יותר טוב. היום אפילו הצלחתי לתת כמה שעות של לימודים לקראת בחינות אמצע הסמסטר שיש שבוע הבא. לפחות יש לנו רק שתי בחינות הפעם (מתוך ארבע מקצועות).
בכל מקרה, היומיים שהייתי מושבת משמעותן לא רק שלא כתבתי בימים האחרונים, אלא שגם בעתיד הקרוב כנראה אאלץ לכתוב פחות. אקווה לעדכן תכופות, בלי נדר.
בתקווה שיהיה מצוין מחר בבוקר ושכולם בריאים...

אלעד

אין תגובות: