יום שני, 22 ביוני 2009

החדירה להודו

היום פתחתי את תיבת הדואר האלקטרוני שלי והתחלתי לרפרף על המיילים. בטירופי, אני משתדל שלא יהיו בתיבה יותר הודעות ממה שנכנס במסך. עוד אני מרפרף, ולפתע נתקלתי בהודעה מ: Manjunath Nettem. עכשיו, אני מודה שבימים אלו יש יותר סיכוי שאני אקבל הודעה ממישהו בשם כזה שלא מנסה למכור לי כדורים להגדלת אברים או מספרת לי על חשבון הדולרים בניגריה, אבל עדיין, השם לא היה מוכר לי והתגובה האוטומטית הייתה למחוק, בעיקר שהנושא של ההודעה היה: "Manjunath here..........". אבל מה, אני קצת משוגע וכל דבר דואר שעובר את מסנני הספאם ונוחת לי בתיבה אני קורא, אז קראתי. להלן ההודעה:

Hi, I am Manjunath from India.Just read your e book Playing It to Excellence and Happiness in Real Life and also i am great admirer of Israel . I appreciate for your effort in writing that e book. It was great and helps anyone to reach excellence and happiness in life. The points that you have mentioned in the ebook are facts but may be we may not be aware of them.And also i have attached 3 great books on Strategy. may be helpful for you.Once again I apprecite your effort & time in bringing this book to life.-- Thanks & Warm Regards
Manjunath Nettem
"Every second counts and in this fast-paced age,where time and tide wait for none; speed,in thought and action, plays a very important role."
נותרתי ללא מילים. חדרתי לשוק ההודי. פוטנציאל קוראים: ביליון (וגדל כל הזמן).
היום אני הולך לישון עם חיוך.
יום נפלא
אלעד

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

יפה יפה. ההתמוגגות בהחלט מוצדקת.