יום שני, 20 באפריל 2009

קח סיכון


כל כך הרבה פעמים בחיים קראתי על החשיבות של לקחת סיכון. על זה שמי שמעז מנצח. על העובדה שאם אתה יושב ולא עושה כלום, זה אולי נראה בטוח, אבל זה הכי מסוכן שיכול להיות. זה נכון בעסקים, זה נכון בחיים.
מי שמכיר אותי, יודע שאני לא בדיוק אחד שחי על הקצה. אומנם קשה להגיד שאני הולך עם הזרם, אבל בטח שאי אפשר להגיד שאני נוהג לקחת סיכונים. אני כמובן לא מדבר על לעשות קפיצית בנג'י (מה שלא עשיתי) או צניחה חופשית (מה שכן עשיתי), אלא על דברים מוחשיים יותר.
לפני כמה שבועות סיפרתי כאן בבלוג שבעקבות העובדה שהרגשתי שאני לא לומד מספיק על האנשים ועל התרבויות כאן, החלטתי ליזום ערב שנקרא AGSM DELPHI Talks. מה שהתחיל כ- Email חולמני לחברי הקורס שלי, התגשם היום למציאות. ערב שלם של הרצאות של חברי הקורס על נושאים שונים. היה מרתק. רק כדי שתקבלו מושג על הלו"ז, הנה רשימת המרצים:


Ashutosh Saxena: Lessons About Diversity: Experiences From Eight Countries Outside My Home Country
Phillip Whatmore: My View of the Chilean Military Coup (a Chilean culture/history session)
Elad Sherf: A Few Lessons About Humanism I Learned From Reading The Bible
Mark van Beuningen: Experiences and Pictures From Travelling Around 12 African Countries
James Aylward: Employee Ideas Are Free and Valuable - How to Make the Most of Them


כפי שאתם רואים, הרשימה מגוונת. חדי העין שביניכם בוודאי הבחינו שההרצאה שלי הייתה על התנ"ך. כן. פרויקט שאני עובד עליו ואני מקווה למסור פרטים נוספים. כמו כן הנחיתי את הערב (פתיחה וסיכום של כמה דקות). כל הערב הוקלט ואני מקווה שלאחר עריכה אוכל להעלות סרט של ההרצאה שלי ולהפנות אתכם להרצאות של אנשים אחרים. בינתיים, תצטרכו להסתפק בתמונה אחת (אני מקווה שבימים הקרובים יהיו עוד תמונות).
אלעד

2 תגובות:

Gaby אמר/ה...

מעולה!
כמה אנשים היו בקהל? האם פתחתם את הערב לאנשים מחוץ לתוכנית?

Elad Sherf אמר/ה...

אני מניח שהיו בקהל בין 40 ל- 50 איש (יש לנו בתוכנית כ- 65). הגיעו כמו אנשים עם בני זוגם ומספר מועט של אנשים מהסגל המנהלי/אקדמי הגיע.
הלכנו יותר בקטן בגלל שזה אירוע ראשון. הפעם הבאה בתקווה תהיה גדולה יותר.
אלעד