יום רביעי, 25 בפברואר 2009

מה הכי חשוב לכם ממקום העבודה שלכם?



כידוע, אחת המטרות המרכזיות מבחינתי לצעד ה- MBA הוא מציאת קריירה חדשה. אני חושב שזה אחד הדברים המשמעותיים ביותר והתוכנית הזאת צריכה להיות מנוף בשבילי להיכנס לקרירה חדשה בעמדה רצינית מספיק. לכן, בכל מה שקשור לפעילות של ההכוון התעסוקתי כאן (Career office) אני משתתף כמעט בכל אירוע ועושה כל פעילות שהם נותנים. לוקח את זה ברצינות כמו החנון שאני.
בין אשר הדברים, קיבלנו חוברת מלאה בשאלוני גילוי עצמי שונים ומשונים. זה תהליך מעניין שבו אתה צריך לשאול את עצמך מה אתה באמת רוצה ומה באמת חשוב לך ובעיקר, מה אתה מוכן להקריב. אחת הפעילויות המעניינות ביותר הייתה מה שאתם רואים בתמונה למעלה. 56 כרטיסים שעליהם מאפיינים של מקום עבודה. צריך לסדר אותם כאשר תחת כל קטוגריה (הכרחי, חשוב ביותר, חשוב מאוד וכו' עד ללא חשוב בכלל) צריך לשים 8 כרטיסים. אז צריך לסדר את הטור של ההכרחי לפי סדר חשיבות. נשמע פשוט. ממש לא. היה לי מאוד קל ב- 20-30 כרטיסים הראשונים, אבל ברגע שמתחילים להתלבט, החשיבות האמיתית של הדברים מתחילה להחשף. יש כרטיסים מעניינים במיוחד, כמו למשל לעבודה בחברה ששומרת על כללי האתיקה. המיקום הסופי שלו, הרבה יותר נמוך מהראשוני. מה זה אומר עליי? דוגמא נוספת, מהשמינייה העליונה. איזון בין עבודה לחיים (משהו שאני לא בטוח שאני מצטיין בו. חיים... :)). סיים במקום ה- 7 בשמינייה העליונה. חשבתי שהוא יסיים גבוה יותר.
אני מצרף כאן תמונה של השמינייה החשובה לי ביותר (ניהול, הישגיות, חניכה, קידום, אתגר, יישום יכולות, איזון עבודה-חיים, הכרה).





מה הכי חשוב לכם ממקום העבודה שלכם?

אלעד

אין תגובות: