יום שישי, 21 באוגוסט 2009

אנחנו פה בשביל ללמוד (למרות שבאמת רצינו לנצח)


אני יודע שאלפי המעריצים שעוקבים אחרי הבלוג (:-)) מתים לדעת מה קרה בסוף התחרות עם החברה שלנו... אז, לצערי, לאחר התחלה נוראית, התאוששות יותר ממרשימה הגיעו כמה טעויות (התמקדות ביותר מידי מותגים והתאהבות במותג מאוד מוצלח מבלי להקדיש יותר מידי תשומת לב לשינויים בשוק), שהורידו את מחיר המנייה שלנו ואת התקציב שלנו. הצליח להגיב ולהתאושש, אבל אז הודיע לנו שהמשחק קוצר בסיבוב אחד, ככה שהתוצאות הסופיות לא היו מרשימות כמו שרצינו.
היום הציגו כל הקבוצות את החברות שלהם למשקיעים, וכצפוי, לא זכינו במקום הראשון בתחרות. יחד עם זאת, אין ספק שהיו שבועיים מעניינים ביותר, ולמדתי מהם הרבה מאוד, גם על עסקים וגם על עבודת צוות.
בתמונה, ניתן לראות אותי מציג את החברה שלנו ל"משקיעים".
ציינתי לא מזמן בבלוג שאנחנו ככל הנראה נרשם לתחרות דומה בקנה מידה בינלאומי ואכן שבוע שעבר הודיעו לנו שהבית ספר יממן שלוש קבוצות בתחרות. תיאורטית קבוצות מכל אוסטרליה מתמודדות במשך חמישה שבועות החל מתחילת אוקטובר ושמונה הטובות ביותר מתכנסות ליום אחד של גמר. הקבוצה שתנצח בגמר, תוטס על חשבון התחרות לרוסיה במאי שנה הבאה להתחרות עם כל הקבוצות המנצחות מכל העולם... אז לא רק שהתהליך הזה היה למידה נהדרת, אלא שזה גם היה הכנה טובה לתחרות הזאת.
שבוע הבא זה שבוע של "קייסים". בימים שני ושלישי אנחנו הולכים לקבל מקרה ולהציג פתרונות בקבוצות בהן עבדנו לאורך כל הסמסטר. ביום חמישי יש תחרות שפתוחה לא רק לסטודנטים מהתוכנית שלנו אלא גם מתכניות אחרות ובוגרים. התחרות ממונת על Qantas, חברת התעופה האוסטרלית. הקייס עוסק בשירות הלקוחות שלהם ותוכנית הנוסע המתמיד. התחברתי לקבוצה מעניינת ואני מצפה לשבוע מעניין.
ובסוף השבוע הבא, אני בדרך להונג קונג...!
תבלו, סוף שבוע נפלא!
אלעד

אין תגובות: