יום שישי, 10 באפריל 2009

חופשה, מסיבה על ספינה, ציונים, ואנרגיה סולארית


Photo by futureshape

היום התחילה חופשת הפסחא ויצאנו לחופשה של כ- 10 ימים. חוזרים ללמוד ביום שני, ה- 20 באפריל. אני חייב לציין שהחופשה הזאת באה בדיוק בזמן. השבוע האחרון היה השבוע העמוס ביותר שהיה לי עד עכשיו, עם בחנים, מצגות בכיתה, פעילויות בכל המועדונים, מסיבות, ליל סדר, עבודה על מטלות להגשה ועוד ועוד.
אתמול בערב יצאנו למסיבה של ארבע שעות על גבי ספינה ששטה בנמל סידני. היה מאוד נחמד. בירות ללא הגבלה, שכמובן הוביל לכמה שיכורים. החבר'ה שלא השתכרו על הספינה המשיכו לבר ושם דאג כל מי שלא השתכר עדיין להשתכר. אני? יחד עם עוד חבר לקחנו חבר שיכור הביתה במונית. אם אני לא יודע "לבלות", לפחות אני אעזור לחברים, לא? קצת תמונות, אפשר למצוא
כאן.
מחר אני נוסע למלבורן, לשנות קצת אווירה ולראות חלקים נוספים מאוסטרליה. עדכונים ותמונות משם, בקרוב.
עדכונןן אחרון. השבוע קיבלנו חזרה את מבחן האמצע האחרון שעוד לא חזר. תודה לאל (דמיינו שלוש דפיקות על משהו מעץ) בינתיים אני מצליח לשמור את הראש מעל המים. 97. לא יודע כמה זמן אני יצליח לשמור על 100% פעילות וציונים טובים.
אתמול אחד מהמועדונים ארגן הרצאה של אחד מהחוקרים הבכירים באוניברסיטה בנושא אנרגיה סולרית ותאים פוטווולטאיים. אומנם חלק גדול מההרצאה היה טכני (קצת מעל לראש שלי), הייתה הרצאה מעניינת. אין ספק שהעולם בדרך לשינוי מבחינת ייצור האנרגיה. אני חושב שזה אחד המקומות להיות בהם בשנים הקרובות. אחד הדברים שהוא דיבר עליהם זה שי אגאסי וחברת Betterplace שמתברר שפתחה סניף באוסטרליה. את הסניף ינהל איזה פוליטיקאי מאוד ידוע לשעבר. מעניין. לא ידעתי שהם מתרחבים לאוסטרליה.
מקווה שכולם מבלים יפה בחג. לא לאכול יותר מידי מצות!
אלעד

4 תגובות:

Gaby אמר/ה...

don't get me started on shay agassi...
grrrrr....

Elad Sherf אמר/ה...

I am not sure... is that "don't get me started" is good or bad... please elaborate...!

Gaby אמר/ה...

well, seeing a monopoly created just in front of my eyes, with the support of the entire administration isn't something good.

lots of stinking things in the way they operate around here - you will only be able to charge your batteries at their stations (not at home or other stations), and they managed to recruit the ex head of the standards institute to be their VP in charge of standards. Guess her contacts will probably be useful to block competition and stuff.

and to top it all - it seems that the entire government and president Peres are doing everything they can to help them create this monopoly.

apart from that, no one is even considering alternatives such as natural gas or hydrogen vehicles. it's as if the pied piper of hamelin showed up around here, and everyone's just following him without a shred of criticism. that's scary.

so I guess that's a bad "don't get me started"...

Elad Sherf אמר/ה...

Yes, that is what I thought. Just wanted to make sure I got you right. About the content, I need to think about it, even though I had some of the same thoughts, I am still not sure about my opinion.
Thanks!
Elad