יום ראשון, 12 באפריל 2009

מלבורן

אתמול הגעתי למלבורן. הרבה אנשים מדברים על ההבדלים בינה לבין סידני. מהמעט שהייתי כאן, לא שמתי לב להבדלים גדולים. מצד שני, ההבדלים שאנשים מדברים עליהם, לא ממש נוגעים לי (משהו על בתי קפה וברים... :)). יחד עם זאת, אני חייב להודות שיש כאן איזה הרגשה אחרת באוויר. אולי זה העובדה שיש פסטיבל הומור. בערב הראשון הסתובבתי קצת ברחובות, לקבל הרגשה. צילמתי הרבה תמונות, אבל אני אחכה איתן לאלבום שלם של מלבורן שאני אעלה אחרי שאני אסיים כאן ביום שלישי.
יחד עם זאת, אני לא יכול לאכזב אתכם. יש תמונות. היום נסעתי עם כמה חברים מהלימודים לנסיעה מחוץ למלבורן על מה שנקרא "Great Ocean Road". היה נחמד. שוב נדהמתי מהמרחבים, והשילוב בין הירוק והים. תמונות, ניתן למצוא כאן.ן.
הנסיעות הרבות והזמן ה"לא מנוצל" ביניהם, גרמו לי לחקור משהו חדש. Podcasts. כן, אני יודע שחלקכם אומרים לעצמכם – ברוך הבא לעולם. כן, אני יודע שהחלק השני אומר, מה זה לעזאזל Podcast? אז בשביל לרצות את שני הצדדים אני אתעלם מהסוגייה. מה שכן, כרגיל, אירועים היסטוריים כאלה (בחיי שלי לפחות) גורמים לי להרהורים. אז אותם כתבתי בבלוג הלועזי שלי.
לעיונכם.
חג שמח
אלעד

אין תגובות: