יום ראשון, 5 באפריל 2009

ריטה


חזרתי לפני כמה דקות מהופעה של ריטה בבית האופרה בסידני. היה מדהים. מהרגע הראשון היא חישמלה את הקהל. בשיר השני, כבר הקהל שר במקומה. אפילו שהיה לה תקלה באוזנייה והיא הייתה צריכה להפסיק שיר באמצע, היא עשתה את זה בנונשאלנט נושא חן. פשוט כיף. תמונות, ניתן למצוא כאן.
האולם היה מלא בישראלים. הבנתי שלפני כמה ימים במלבורן, היא גם כן הופיעה בפני אולם מלא בישראלים. לפעמים אני חושב שעם כל הישראלים שנמצאים בכל העולם, לא ברור מי נמצא בארץ. איך אומרים, "שהאחרון שעוזב את נתב"ג שיכבה את האור".
האמת, היה מוזר ללכת לבית האופרה בסידני ולשמוע כמעט אך ורק עברית. לראות פרצופים שנראים מוכרים, למרות שאני לא באמת מכיר אותם. האווירה הייתה מעניינת וגרמה לי להרגיש לרגע, גם אם לא בבית, אז לפחות, שונה. הגיוון גם הוא חשוב.
לילה טוב
אלעד

תגובה 1:

חגית אמר/ה...

הי אלעד,
וואוו איזה כיף לשמוע שנהנית!
אני מנהלת את הפורום של ריטה באג'נדה
http://rita.agenda.co.il
אני אשמח לפרסם את התגובה שלך בפורום וגם תמונות שהעלת..
באישורך כמובן

תודה וחג שמח לך ולמשפחתך

חגית