יום ראשון, 26 באפריל 2009

מהר, מהר, לפני שזה מתחיל...

זהו, נגמר שבוע 10 של הסמסטר הראשון. מחר מתחיל שבוע 11 וכיוון ששבוע 13 זה שבוע בחינות הסיום, המרקחה מתחילה לרתוח. השבועיים הקרובים יעסקו בסיום עבודות והגשות ובהכנה לקראת הבחינות. כולם מתכוננים לתהליך הקוקוניציה שלהם. אז מהר לפני שזה קורה, ניצלנו את סוף השבוע האחרון לקצת בילויים בחוץ.מזג האוויר, שהיה גרוע כל השבוע, היה הפעם לטובתנו. היום התחיל בעל האש (או BBQ בשפת המקומיים), בפארק. יש כאן פארק ענק ומדהים ממש באמצע העיר. פשוט קילומטרים על גבי קילומטרים. אנשים רוכבים שם על אופניים, סוסים, מחליקים ועוד ועוד. קצת בשר (האוסטרלים מתים על נקניקיות משום מה), קצת ספורט, שמש וירוק.

לאחר מכן, כמה מאיתנו הלכו לקאריאוקי. כן, שמעתם נכון. מה שמעניין כאן, זה שזה לא נעשה בחדר גדול, אלא זה מן קומפלקס שבו אתה יכול לשכור חדרים קטנים (אנחנו היינו בין 8 ל- 10 ביחד באותו חדר). זה ממש מגניב. מסתבר שבחלקים גדולים מהמדינות באסיה, ככה הם מבלים. מקום ללכת לבר לשתות בירה, הם הולכים, שוכרים חדר, שרים ומבלים. מגניב ביותר. האווירה המצומצמת התאימה לי ועיניתי את חבריי בכישרון השירה שלי (ושאני אומר כישרון, אני מתכוון למילה הכי הפוכה מכישרון שיש... לא ידעתי מהי...).
אז תמונות: אני חייב לכם תמונות מהאירוע ההרצאות שהיה בתחילת השבוע. תוכלו למצוא אותן כאן בשני חלקים:
חלק 1, חלק 2. תמונות מיום הכיף אפשר למצוא כאן.
שיהיה לכולם שבוע נפלא!
אלעד

2 תגובות:

Gaby אמר/ה...

אין הקלטות מהקריוקי?
לא רק שזהו בילוי פופולרי בדרום מזרח אסיה, אלא שבמסגרת נסיעות עבודה שלי לסין ולתאילנד, יצא לי להיות מוזמן לבילויים כאלו עם המארחים, שבניגוד מוחלט לבילוי עסקי עם אירופאים או אמריקאים, הרשו לעצמם להשתכר לחלוטין (לחלוטין!) בנוכחותנו.
מדהים לראות פערים כאלו בתרבויות עסקיות.

Elad Sherf אמר/ה...

תאמין לי, עדיף שלא תשמע הקלטות...
אכן, כמה מחבריי מדרום מזרח אסיה מתחרים היטב עם חברינו האוסטרלים והאירופאים בשתייה...
במקרה הספציפי הזה, האירוע לא כלל שתייה, דבר חריג לכשעצמו.
אלעד