יום שבת, 17 בינואר 2009

עושר תרבותי

אתמול הסתיים השבוע הראשון של הלימודים (שבוע אוריינטציה בתוספת יום אחד). היום האחרון היה מרתק. הבוקר התחיל עם הרצאה כללית על שלושת השבועות הקרובים (שנקראים: Foundations of management) שבהם נעסוק בשאלות כלליות של גילוי עצמי, עבודת צוות, יכולת פרזנטציה, קבלת החלטות ועוד. אלו הנושאים שלי, ככה שאני ממש מתרגש להתחיל.
לאחר מכן עשינו תרגיל משותף של לימוד מוזיקה. הגיע בחור עם כלי נגינה מגאנה (תופים, רעשנים וכו') ובתרגיל חווייתי ניגנו ביחד. משהו מגניב לחלוטין. הבחור היה מאוד מוכשר ומאוד מבדר ופשוט היה כיף אחד גדול.
לאחר מכן נסענו לקמפוס אחר של הבית ספר במרכז העיר שם עסקנו במגוון תרבותי. עשינו תרגיל מגניב שגורם לך להבין איך זה להרגיש במקום שבו אתה לא מכיר את ההנחות הבסיסיות והחוקים ואז התחלקנו לקבוצות קטנות במסגרתן כל אחד הציג שני מאפיינים של התרבות שלו, הערכים שעומדים מאחוריהם, ואת ההנחות החבויות של התרבות. אני הייתי בקבוצה עם בחור מסרי לנקה (ידעתם שיש שם מלחמת אזרחים כבר 25 שנה ושמתפוצצים שם אוטובוסים כמעט כל חודש?), בחורה מהפיליפינים (ידעתם שיש שם קבוצה של איים דרומיים, מוסלמים, שנלחמים לאוטונומיה?) ועם בחור אסייתי שנולד וגדל באוסטרליה (זה מאוד נפוץ כאן). פשוט מרתק. אני מחכה כבר לראות ולשמוע עוד. זו הייתה רק טעימה.
כמה תמונות מהשבוע האחרון ומהפעילות הזו, ניתן לראות
כאן.
לאחר מכן, כסיום לשבוע, התחלקנו לקבוצות ושיחקנו מעין משחק ענק של חפש את המטמון בכל רחבי העיר (לרבות נסיעה ב- BOAT TAXI) וכמובן, הערב הסתיים בפאב עם שתייה....
אין פה ערב שלא מסתיים עם סוג מסוים של שתייה ואלכוהול.
תמונות מחיפוש המטמון ניתן לראות
כאן.
עכשיו סוף שבוע, אני מנסה לנצל את הזמן כדי לסגור ארגונים אחרונים ולהסגר על השבוע הקרוב שאמור להתחיל ולהיות הרבה יותר אינטנסיבי.
תבלו
אלעד

אין תגובות: