יום רביעי, 24 במרץ 2010

שימוש יתר בכללים

היי,
אני יודע שאתם רוצים לשמוע על לאס וגאס (אתם יודעים מה אומרים, מה שקורה בלאס וגאס, נשאר בלאס וגאס) - למרות שבמקרה שלי אין יותר מידי מה שיישאר...
אני מבטיח לעדכן בנושא בקרוב כולל תמונות.
בינתיים, אני רוצה לחשוף אתכם ליצירה חדשה שלי עליה עבדתי בחודשים האחרונים. זו פרזנטציה מוקלטת (השקופיות זזות והקול שלי, עם המבטא הכבד נשמע ברקע). זו פעם ראשונה שאני יוצר משהו כזה, וקשה לי להגיד שאני הכי מרוצה בעולם מהאיכות אבל אני מרוצה מעצם היצירה (וכמובן מהתוכן).
הנושא הוא השימוש בחוקים וכללים בעולם הניהול וזה מתקשר לכמה רשומות אחרות שכתבתי דווקא כאן והרבה לכתיבה שלי בבלוג הלועזי שלי (למי שעוקב גם שם).
אשמח לשמוע מה אתם חושבים (אני יודע שזה טיפה ארוך ושזה קצת בקצב איטי... אני מקווה שזה יהיה מעניין מספיק במבט לאחור).

אלעד

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מעולה! גם הרעיון וגם הביצוע. מזכיר לפרקים את רנדי פאוצ'.
אם יש דבר שאני בטוח בו הוא שיום אחד תעמוד על הבמה של TED.

Elad Sherf אמר/ה...

היי תומר,
תודה. אני לא חושב שהייתי יכול לקבל מחמאה טובה יותר.
אני מסמיק כאן.
אלעד