יום שלישי, 31 במרץ 2009

שבוע של אירועים מסיבות ו... כן, גם קצת לימודים

שלום לכולם,
אז שבוע בחינות האמצע נגמר בשבוע שעבר (בינתיים חזר מבחן אחד בכלכלה, למרות שהייתי לחוץ יצא בסדר 19/20), והפעילות עולה מדרגה לקראת חופשת הפסחא שמתחילה ביום שישי הבא. מנסים לדחוף כמה שיותר אירועים של המועדונים כמו גם מנסים לחזור ולתת דגש לעבודות שיש לנו בקורסים השונים (ועוד בוחן בניתוח נתונים ביום שני הקרוב). החל מיום חמישי הקרוב יש שבוע מאוד עמוס שכולל כל יום בנוסף ללימודים פגישות ואירועים שונים מצאת החמה עד צאת הנשמה. אני מתרגש. בסוף השבוע הבא (9.4.2009) אנחנו מצטרפים למסיבת הסיום של המסלול (השבוע הבא זה השבוע האחרון שלהם) של שנה לפנינו בקרוז (Cruise) בנמל. נחשו מה בתוכנית לאירוע... אני מניח שיהיו שם הקאות מכל מיני סיבות... :)
באווירה ישראלית יותר, ביום ראשון הקרוב אני הולך להופעה בבית האופרה של סידני של... הנה זה בא... ריטה! ממש שהגעתי לכאן הייתה כתבה ב- YNET על המופע הזה וכמה נשמות טובות (תודה צחי ולירון) דאגו מייד לשלוח לי את הקישור. לא אכזבתי. קניתי כרטיסים (יקרים אפילו). וביום ראשון אני שם. עדכונים (ואולי אפילו תמונות) בתחילת שבוע הבא.
ביום שני בבוקר הקבוצה שלי מציגה ניתוח מקרה (Case study) בקורס התנהגות ארגונית. הנושא הוא קבוצות והמקרה שממנו אנחנו אמורים לצאת הוא ההליכים שקדמו להתפוצצות מעבורת ה- Challenger ב- 1986. מסתבר שהיו שם הרבה תהליכים שקשורים לקבוצות שהיו בין הגורמים שהביאו להתפוצצות. בכל מקרה, הכנו מצגת מגניבה ביותר בניסיון להיות שונים משאר הקבוצות. בעצתי, החלטנו לעשות מצגת שאינה כוללת טקסט בנקודות, אלא רק תמונות (כמה מהן משעשעות אפילו). גם דיווחים על זה (ובתקווה תמונות) יהיו בתחילת השבוע הבא.
זה מה שיש לי נכון לרגע זה.
תמשיכו לבלות ותשמרו על הבריאות (נוכח העובדה שיש 30 שרים בממשלה, אבל אין שר בריאות...)
אלעד

אין תגובות: