יום ראשון, 1 במרץ 2009

מבחן ראשון וניסיון ראשון של מאכל חדש


1.מחר יש לנו את המבחן הראשון. למעשה זה בוחן (או כפי שזה נקרא במקומות מסוימים – בחן J). זה בקורס של ניתוח נתונים (Data Analysis) וזה לא אמור להיות קשה מידי. קצת מתסכל, כיוון שבניגוד לציפיות שקורס שעוסק במספרים יהיה מאוד מדויק, חלק לא קטן מהשאלות הן שאלות של שיפוט, שבהן הניסוח מאוד חשוב. בתרגולים קרה לי (ולא רק לי, גם לאחרים, דוברי אנגלית) שהבנתי את המושג שעליו שואלים אחרת מהמרצה. ואז, לא משנה מה רמת השליטה שלך בחומר עצמו, התשובה שלך לא תהיה נכונה – בגלל הבנת הנקרא ולא בגלל הבנת החומר. אבל, זה מה יש. נקווה לטוב.
2. היום, בהמשך לניסיונות הקולינריים וההיחשפות לחוויות חדשות, הלכתי עם כמה חברים מהמסלול לאכול משהו אוסטרלי – קנגורו. על פיצה. האמת, היה מאוד מאוד טעים. אחד מהחברים האוסטרלים אמר לי (אני מניח שחצי בצחוק) שמדובר במטרד סביבתי ולכן מעודדים את האוסטרלים לאכול אותם. לא יודע. העיקר שהיה לי טעים. אני יודע שחלק מכם יהיו בשוק איך אני יכול לאכול חיה כל כך חמודה. אני אישית, לא רואה הבדל בין זה לבין פרה או עוף. חמוד תלוי בהגדרה. אני מנסה להקטין את כמות הבשר שאני אוכל מסיבות אידיאולוגיות וסביבתיות, אבל אם כבר אוכלים בשר, זה לא ממש משנה של איזה חיה. אם זה טעים לך. מצד שני, שאחד מהחברים הציעה שאחת הפיצות שחלקנו תהיה פיצת קרוקודיל, סירבתי. אז אני צבוע.
תמונות של הארוחה הזאת ושל
הארוחה ההודית הצמחונית מיום שישי, אפשר למצוא כאן.
אלעד

2 תגובות:

Gaby אמר/ה...

crocodiles aren't bad either. you should try one if you have a chance. I have a nice memory of crocodile meat from botswana.

Elad Sherf אמר/ה...

לא יודע, יש לי בעיה פסיכולוגית עם זה. אני אצטרך להתקדם הרבה בפתיחות שלי לדברים חדשים כדי לאכול את זה...

אבל אני אשקול את זה בכובד ראש לאור מקור ההמלצה... :)

אלעד