יום שלישי, 10 במרץ 2009

עדכונים

photo by larete

הבוחן הראשון שעליו דיווחתי לפני כמה ימים עבר בשלום (19/20, שבעברית אני מניח שזה 95). כרגע הריכוז עובר לבחינות אמצע הסמסטר, הראשונה בהתנהגות ארוגנית ביום שני הבא. שאר הבחינות בשבוע שאחר כך, יום אחרי יום, (רביעי, חמישי, שישי). הקטע המוזר הוא, שאנחנו ממשיכים ללמוד כרגיל בשבוע הזה.במקביל, מתחילים לעשות תוכניות לקראת חופשת ה- Easter. על הכוונת – טיול לטסמניה (אין שם באמת שדים מסתובבים :)) או נסיעה של כמה ימים למלבורן. עוד לא ברור מה מהם.
במקביל, התחלנו לעבוד על רוב העבודות של הסמסטר הזה. מה שאומר שעושים הרבה דברים במקביל. חלק מהעבודות הן פשוטות יותר, חלקן כוללות פרזנטציה בכיתה (ניתוח של האסון של ה- Challenger בהקשר לעבודה בקבוצות.
בשבועות הקרובים מתחילות פעילויות של המועדונים השונים שיש לנו כאן. התנדבתי להיות פעיל במועדון הדיבור בציבור והפרזנטציות ולתרום מניסיוני בנושא. אני מניח שזה ידרוש קצת מזמני, אבל נראה לי שיהיה מעניין ושווה. כמובן שבמקביל ממשיכים להיות ערבי אינפורמציה של חברות וארגונים שמציגים את עצמם בתקווה שעד שנסיים את הלימודים הם יצטרכו עובדים...
בקיצור, עסוק מעל הראש ומנסה ליהנות מכל רגע. וכן. אני יודע שההגדרה שלי להנאה קצת מוזרה.
עדכונים נוספים, כרגיל, בקרוב.
אלעד

אין תגובות: