יום שלישי, 6 באוקטובר 2009

אירועים הקשורים בשתייה...

טוב, אז נכון לרגע זה גמרנו עם הראיונות. אז מה עושים באוסטרליה (או כמו שמתברר לי, בשאר העולם), כאשר לא צריכים להתנהג יותר מידי ברצינות, שותים!
ביום שישי בערב הלכנו למסעדה בווארית (אני חשבתי גרמנית, אבל מסתבר שיש הבדלים רציניים) לחגוג את אוקטוברפסט... אכלנו המון המון בשר, בעיקר מסוג הפרות הנמוכות. ושאני אומר המון, אני מתכוון להמון. רוב האנשים שתו. אני הסתפקתי במשקה של בחורות – בירה בטעם מנגו... יש הרגלים שקשה להיגמל מהם.
אבל, איך אומרים, קשה יש רק בלחם. פה עוזרים לך להיגמל מהרגלים שכאלו. היום, היה לנו ערב טעימות וויסקי. אחד מהחברים למסלול שלנו עבד בחברה שמשווקת משקאות אלכוהוליים והיה מנהל המותג של סדרות הוויסקי שלהם, לרבות ידידו הטוב של כמה מהאנשים שאני מכיר, ג'וני ווקר. אז היום הוא הביא לנו סדרת משקאות, הסביר לנו על ההבדלים ביניהם ונתן לנו לטעום. היה מרתק, מעניין ואפילו, לא תאמינו, טעים – אומרים שזה טעם נרכש. אני אצטרך לחקור את הנושא הזה יותר לעומק.
בינתיים, אתם יכולים ליהנות מהתמונות. התמונות מיום שישי
כאן. התמונות מהיום (אירוע הוויסקי) כאן.
אני, הולך לישון שבע, קצת מטושטש ומאוד מרוצה.
אלעד

אין תגובות: