יום שני, 3 בנובמבר 2008

הנסיעה מתקרבת

Photo by Benimoto
  1. בשבוע שעבר מכרתי את האוטו. היום נסעתי לביטוח לאומי. באוטובוס. חזרתי. באוטובוס. בביטוח לאומי מקבלים קהל רק בימי ראשון, שלישי וחמישי מ- 8:30 עד 12:30. כיף במדינת ישראל. חזרתי הביתה. באוטובוס.
  2. היום התחלתי לארוז את הדברים שאני עוד לקחת איתי לאוסטרליה. הבעיה – מותר לעלות על הטיסה 20 קילו במזוודה שנשלחת ועוד 8 קילו על הגב (מה אני פועל בניין? 8 קילו על הגב?)... אני יושב ובוהה במזוודה, בחולצות, במכנסים. מעביר את המבט מהמזוודה לארון. מהארון למזוודה. איך אתה מעביר חיים שלמים לצד השני של העולם במגבלה של 20 קילו?אין ספק, הנסיעה הזו תכריח אותי לבחירות קשות. אבל אני מניח שזה חלק מהעניין – להשיל מעליך דברים שאתה לא באמת צריך ולהתרכז בדברים החשובים. כמו בשיר של מאיר אריאל, נשל הנחש:
    "...עני ורש ומרושרש,
    מביט בנשל הנחש.
    לו רק יכולתי גם אני כך להגיח.
    בהשילי
    בלי כל חשש,
    תרבות של עור אשר יבש,
    וכמו חדש למחוז חפצי אגיע..."


אלעד

אין תגובות: