יום שלישי, 19 בינואר 2010

קור, גשם, מחלות ושאר ירקות



טוב. זה היה ברור שזה יקרה. אומרים שאחת הדרכים שחלק מהאירופאים הביסו את האינדיאנים הייתה זה שהדביקו אותם במחלת השפעת. אז אני מקבל את הטיפול ההפוך. כנראה שהקור (והגשם, אומנם ליום אחד, אבל בכל זאת) ביחד עם זני שפעת אמריקאים ניצחו אותי. אני חולה. שום דבר רציני קירור. אני כבר בשלבים האחרונים שלו (אני לא יודע איך זה אצלכם, אצלי זה תמיד אותם סימפטומים באותו סדר – כאב גרון, נזלת, קצת כאב ראש, הרבה נזלת, שיעול). אז אני כבר בסוף של שלב ההרבה נזלת ובתחילת השיעול שאצלי זה אומר שאני מבריא.


שלא תחשבו שהעובדה שאני חולה עצרה אותי מלעשות דברים. טוב, קצת. אבל בכל זאת. הספקתי כבר להסתובב בסנטרל פארק, לבקר במוזיאון (Natural History), לפגוש מספר חברים מקומיים (חדשים וישנים) ולעשות קניות לציוד הדירה (איך זה שכל פעם שאתה חוזר מקניות אתה מגלה משהו חדש שחסר לך?).


בתקווה שמחר אני ארגיש יותר טוב, אני מתכנן את המשך הסיורים לאתרי התיירות. אין ממש תוכנית, מאלתרים באותו רגע.


אחרי שגמרנו עם הקור, הגשם והמחלות, נעבור לשאר ירקות.


יש אתר שאני מאוד אוהב שנקרא Changethis. זה אתר שבו אנשים יכולים לכתוב מה שנקרא מניפסט וחברי האתר עורכים אותו בצורה מקצועית ומפרסמים באתר. הרעיון – כל מי שיש לו משהו להגיד ולנסות לשנות את העולם יכול לכתוב. איך בוחרים מה לפרסם. אנשים שולחים הצעות והציבור מצביע.


אז לפני כמה שבועות שלחתי הצעה כזאת (עם עזרתו של ידידי היקר תומר שעזר לי בעריכה). היום קיבלתי הודעה שההצעה שלי עומדת להצבעה. למשך חודש. עד ה- 17 בפברואר. אם יהיו מספיק הצבעות, אני אתבקש לכתוב את המניפסט.


אז מה אני צריך מכם?


קודם כל אתם מוזמנים לבקר באתר. הוא מגניב ביותר וניתן למצוא שם דברים מעניינים ביותר מכותבים מעניינים ביותר. שנית, אתם מוזמנים לראות את רשימת 17 ההצעות שעומדות להצבעה. שלישית, הצביעו להצעה האהובה עליכם ביותר. אם זו במקרה ההצעה שלי, מה טוב (קישור ישיר להצעה שלי ניתן למצוא כאן, רק ככה בשביל הקטע). רביעית, אנא הפיצו הלאה... זה למטרה טובה...


שבוע נפלא (פה השבוע מתחיל רק מחר, היום היה יום חופש. יום מרטין לותר קינג).


אלעד

אין תגובות: