יום חמישי, 18 בפברואר 2010

זכרונות מקליפורניה


קשה להאמין שזה כבר נגמר. ככה, עברו להם שישה ימים. כנראה זה מה שקורה שאתה בחברה טובה וחי את החיים הטובים.
אני חייב להודות שפינקו אותי יפה בקליפורניה. לקחו אותי לכל מקום. האכילו אותי יפה. שמו אותי מול טלוויזיה ענקית עם מסך HD ואח בוערת (אומנם על גז, אבל בכל זאת). פשוט כיף חיים. באופן לא אופייני לי, אפילו הטיסות עברו בשלום (למרות שכמעט איחרתי לטיסה לשם - אבל זה היה באשמתי). הדבר היחיד שלא שיתף פעולה היה מזג האוויר. אבל שאתה עובר מהקור של ניו-יורק, הכל נראה לך איכותי יותר. נסיעות בטבע, מסעדות רבות (לרבות אחת על צוק שמשקיף לים - או יותר נכון לאוקיינוס), טיולים רגליים בסן-פרנסיסקו (לרבות כמה עליות שבדיעבד עליהן הייתי צריך לוותר), צפייה בחיות בטבע (בעיקר, משום מה, חיות הקשורות למים - האם זה בגלל שאני לא אוכל אותן?). אפילו, כדי לקנח, חוויה אמריקאית אותנטית כאשר עצר אותנו שוטר על מהירות מפורזת. (שום דבר רציני כמובן). החבילה השלמה.
אז אני חזרה בניו-יורק. מנסה להרים את השברים. הצטברה הרבה עבודה. באותו זמן, מתכנן כבר מה הצעד הבא. חופשת האביב קרבה ובאה ואני מתכנן נסיעה גדולה. בסוף השבוע הזה מגיע חבר טוב שלא ראיתי זמן רב לביקור. לא תשמעו ממני אף תלונה. טוב, אולי רק על הקור. אבל זה רק שאני הולך בחוץ...
מקווה שבארץ כולם בריאים ויודעים להעריך את מזג האוויר!
תמונות מהטיול (מסיבה לא ידועה הן עלו בצורה אקראית לחלוטין, אז אין שום היגיון כרונולוגי), ניתן, למצוא כאן.
לילה טוב
אלעד

אין תגובות: