יום שבת, 15 בנובמבר 2008

מחשבות שהצטברו בימים האחרונים

Photo by Mac Babs - Bárbara Bessa.

שלום שלום.

לא כתבתי מספר ימים עקב שירות מילואים. מישהו צריך לעשות משהו בשביל המדינה, לא?

כמה הערות נוכח חזרתי:
  1. אני כותב את הפוסט הזה מהמחשב הנייד החדש שלי. העובדה שיש לי מחשב חדש משמחת בפני עצמה, אבל אני כותב על זה עכשיו כי אני מוצא את עצמי עושה משהו מעניין. המחשב נקנה בחו"ל ונשלח אליי על ידי ידיד יקר לי. כיוון שהוא הגיע ישירות מפס הייצור בחו"ל, אין על המקלדת אותיות בעברית. מה שאומר שאני מקליד את הפוסט הזה עכשיו על עיוור. אתם יודעים מה... זה הולך בכלל לא רע. אומנם יש מעט טעויות כתיב (לא יותר מהרגיל...:)), אבל אני חושב שאני עושה עבודה יפה וקצב ההקלדה לא ירד. נחמד. נראה לי שאני אוותר על לצרוב אותיות ואשאיר את זה ככה. אפשר להתרגל לזה יפה ככה.
  2. כתבתי כאן לפני כמה זמן על כמה הבחירות מתמקדות באישיות של המועמדים הראשיים וכמה זה מצער אותי. שחזרתי מהמילואים השבוע נגלו אליי בדרכי שלטים ראשונים של קדימה. שימו לב לסיסמה ולתמונה – היא עוסקת רק בציפי לבני. נניח שאנחנו מאמינים לסקרים שצופים לקדימה משהו כמו 30 מנדטים... לא כדאי שנכיר ונבדוק מי יהיה שם בנוסף לציפי לבני... אותי מטריד חבר הכנסת ה- 15 או ה- 30 ברשימה אפילו יותר מאלו שממוקמים בעשירייה הראשונה (וכן, אני יודע שעוד לא היו פריימריס ולכן עוד אי אפשר לדעת...).
  3. המעבר לאוסטרליה מתחיל להתגבש והצעד הכי משמעותי בימים האחרונים הוא כמובן עזיבת הדירה. כבר עברתי דירה מספר פעמים בחיי כך שהחוויה לא חדשה לי. אין ספק שיש בה משהו מאוד חזק. הסתכלתי אתמול על הדירה שלי ואמרתי לעצמי – ואוו! זה המקום שגרתי בו בשנתיים (ומשהו) האחרונות... לדירה הזאת יש משמעויות וחוויות וזיכרונות. זו תחושה מוזרה ומעניינת של פחד מהול בציפייה מהול בחוסר וודאות מהו בגעגוע (הרבה מהילות... האם בקרוב אני אמהל דברים באלכוהול???). האם באוסטרליה ההרגשה לגבי דירות היא דומה או שבגלל שהכול הפוך שם (נסיעה בכביש, הכיוון של המים בשירותים וכו'...) גם ההרגשה הזאת תהיה שם שונה? אני מניח שיהיו דברים שיהיו נכונים בכל מקום בעולם. בקרוב נגלה.
  4. אני נכנס לשבוע האחרון של ההכנות לנסיעה. זה מתחיל להיות מרגש. השבוע התחילה להיות מאוד אקטיבית קבוצה בפייסבוק של אנשים שעומדים ללמוד באותו מסלול יחד איתי. עוד תופעה מרתקת של האינטרנט – פעם היה מאוד קשה לאנשים מכל העולם לדעת אחד על השני. כיוון שחלק גדול מהרעיון של MBA זה ההיכרות עם אנשים מכל העולם, זה עניין מאוד משמעותי. עכשיו האינטראקציה מתחילה עוד לפני שאנשים הגיעו לסידני... יש לנו עולם מרתק.

מספיק מחשבות לשבת בבוקר. שבת שלום

אלעד

אין תגובות: