יום חמישי, 27 בנובמבר 2008

יום נוסף

אני מניח שבימים הקרובים אני אפסיק לתאר כל יום בפני עצמו. בינתיים, זה מרגיש לי נכון.
היום, ניסתי לעמוד במטרות שהצבתי לעצמי
אתמול. לכן, גם ביליתי את הבוקר בקריאה של הספר "ככה זה נדבק" שקנו לי כמה חברים טובים לנסיעה. קראתי אותו בקריאה מהירה, אז גמרתי אותו היום. כתבתי על זה בבלוג השני שלי. בנוסף, המשכתי לטייל. היום הייתי במוזיאון שנקרא Powerhouse museum. תערוכות על טכנולוגיה, תחבורה חלל ועוד. מעניין. שאני רואה דברים כאלה אני מבין שטוב שלא נהיית מדען או משהו בסגנון. אבל כל כך חשוב מידי פעם להסתכל מהצד על הידע האנושי, איך הוא התפתח וכמה התקדמנו בעשרות השנים האחרונות. חוץ מזה, מוזיאונים, לדעתי, זה מקום שצריך ללכת אליו לבד. אתה יכול להתקדם בקצב שלך, להתעכב על הדברים שמעניינים אותך וליהנות לאט מהם.
בנוסף, המשכתי להסתובב היום בעיר וללמוד אותה ואת מערכת האוטובוסים והרחובות. ממש שימח אותי לגלות שאני מתחיל לזהות רחובות, אזורים ודרכי תנועה. זה ממש חשוב לי להרגיש בטוח (לא במובן הביטחוני, אלא במובן ההחלטי) לפני שהלימודים מתחילים.
כל המהדורות טלוויזיה והאינטרנט הבטיחו היום סופות רעמים וגשמים. היה יום שמש מדהים. ככה זה, לך תקנה מהאינטרנט. נראה לי שהגשם יגיע מחר. אולי אני אעשה מחר יום בלי להסתובב. היבלות ברגליים שלי יודו לי, זה בטוח.
עוד דיווחים מחר.
אלעד

אין תגובות: