יום שני, 7 בדצמבר 2009

סיימנו עוד אחד



לא יאומן אבל עוד סמסטר הסתיים.
אני יושב עכשיו לאחר הבחינה האחרונה של הסמסטר (וככל הנראה האחרונה בתואר, בסמסטר הבא לקחתי קורסים בלי בחינות, רק עבודות). אני מודה שבשבועות האחרונים היה לי קשה למצוא מוטיבציה. העובדה שאני מסיים כאן ועובר לניו-יורק בשילוב עם בחירה לא הכי מוצלחת של קורסים ועייפות כללית קצת הוציאה אותי מפוקוס. גם אי הוודאות לגבי העתיד לא עוזרת.
היום, משום מה, התעוררתי עם חיוך רחב על הפנים ועם שמחה פנימית. אני לא יודע אם זה תקופת הבחינות שנגמרת, הנסיעות הרבות שקרבות או סתם מצב רוח שלא קשור לכלום, אבל הרגשתי שמחה וביטחון שלא הרגשתי זמן רב. דברים מרגשים עומדים לקרות ואני יהיה זה שיגרום להם לקרות. זו הבטחה.
הדירה שלי כמעט לגמרי ריקה מכיוון שאני מפנה אותה מחר. אני מתחיל להתרגל לגור עם מזוודה ארוזה ומדפים ריקים. לא יודע אם זה טוב או לא, אבל זה בטח גורם לך להעריך את הקביעות של מגורים במקום אחד לאורך זמן. לדעתי במגורים בניו-יורק אמורה להיות לי ספה זמינה מה שיגרום לי לאושר רב. לא הייתי מאמין לעולם כמה אני אתגעגע לספה.
אז חודש דצמבר עומד להיות עמוס. מחר על הבוקר עוברים לסינגפור. משם ב- 13 לדצמבר למומבאי, ב- 22 לדלהי וחזרה לאוסטרליה. ב- 31 לדצמבר יש לי ראיון בשגרירות האמריקאית ואחרי שאקבל את הדרכון חזרה, אני יהיה על אחת הטיסות הראשונות לניו-יורק.
אני לא יודע כמה גישה תהיה לי לאינטרנט בשבועות הקרובים, אז לצערי, ככל הנראה זה תהיה הרשומה האחרונה לזמן הקרוב. אבל לא להתייאש. אנו נסו לבדוק שוב. אם אוכל, אני מבטיח לעדכן ואני משוכנע שהשבועות הקרובים יהיו מלאים בחוויות ותמונות רבות.
בינתיים, אני מאחל לכולם בארץ סוף שנה אזרחית טובה וחג חנוכה שמח!
אלעד

2 תגובות:

הידועה בכינויה כ' אמר/ה...

איזו התרגשות... איזה מסלול מחכה לך, אלעד. אנחנו פה נספיק לנסוע בין תל אביב לירושלים ואתה תעבור בסינגפור ובבומביי.
אם במקרה בטיסות יהיה לך קצת זמן לראות תוכניות טובות, הנה המלצה - מיקי רוזנטל בסדרה על האושר (שמעו עליו באוסטרליה?) - הפרק על מזל בחיים:
http://www.mako.co.il/tv-howtobehappy

תהנה.
פרק מהמופלאים.
מחכים לרשומה הבאה שלך מדלהי או אלוהים יודע מאיפה.

Elad Sherf אמר/ה...

תודה!
אנסה לצפות בהזדמנות שיהיה לי זמן ואינטרנט חופשי.
אלעד