יום שלישי, 27 באוקטובר 2009

שפם ודרכון



שפם

כן. זה הנושא של חודש נובמבר. שפם. מסתבר שבכל חודש נובמבר מתקיים חודש התרמה למען סרטן הערמונית. במהלך החודש, מתנדבים מגדלים בתקווה שאנשים יתמכו בהם על ידי תרומות, כאשר כל התרומות הולכות לחקר סרטן הערמונית. כמעט כל הגברים במסלול שלנו נרשמו לקבוצה אחת וככל הנראה במהלך חודש נובמבר הבניין שלנו יראו כמו סט של סרט פורנו משנות ה- 70. אני מבטיח תמונות, כיוון שנראה לי שהולכות להיות תמונות מרשימות. עכשיו נשאר רק להחליט איזה סוג של שפם אני אגדל. בתמונה אתם יכולים לראות כמה מהאופציות המומלצות. יש העדפות?
בינתיים, אם מישהו מעוניין לתרום למאמץ המלחמתי (שלי ושל המסלול שלנו), אתם מוזמנים לצפות
באתר הבית שלי לאירוע ולתרום שם.

דרכון

היום לשמחתי היום קיבלתי חזרה את הדרכון שלי. לא, לא עשיתי איזה פשע שבגללו הדרכון נלקח. בסה"כ שלחתי אותו לשגרירות ההודית כדי לקבל ויזה לקראת הקורס (והטיול שם) בחודש דצמבר. שאתה בארץ ואתה שולח את הדרכון שלך לשגרירות כלשהי כדי לקבל ויזה, אתה לא מקדיש לזה מחשבה נוספת. שאתה במדינה אחת והדרכון (וויזת הסטודנט) שבתוכו זה המסמך הכי חשוב שלך, זה די מפחיד לשלוח אותו בדואר רשום. אבל לשמחתי, ועל אף שהתברר לי בדיעבד ששלחתי עם הבקשה לויזה תמונה שלא עומדת בדרישות (למה לעזאזל לבקש בכוונה תמונה שהיא לתמונת פספורט סטנדרטית???), קיבלתי היום את הדרכון חזרה עם הויזה המיוחלת. בכך מסתכמות ההכנות הרשמיות לנסיעה. טיסות. יש. מקומות שהייה. יש. חיסונים. יש. תרופות. יש. אני חושב שאני מוכן.
סוף שבוע הזה - אני נוסע לטייל בטבע ולשוט בקנו בנהר... עדכונים, בשבוע הבא!

אלעד

אין תגובות: