יום שני, 2 בנובמבר 2009

קאנוינג (שיט בקאנו)



כאמור ברשומה האחרונה שלי, את סוף השבוע בילינו כשלוש מדרום לסידני באתר מחנאות. הטיול אורגן על ידי אחד מחבריי לכיתה ששכר את שירותיו של בחור מקצועי שדאג לכ צרכינו. הקים אוהלים, בישל, ניקה, הדריך את הטיול הקצר שעשינו באזור ועוד ועוד. די מרשים.
בום הראשון נסענו כשלוש שעות דרומה מסידני והגענו לאתר. בזמן שהמחנה הוקם, הלכנו לשוט מעט בקאנו כבכנה לשיט הארוך יותר של אחה"צ. חזרנו לארוחת צהריים. בינתיים התחלנו לשים לב שאנחנו ממש נמצאים בשמורת טבע. Wallabies, Wombats, טווסים ושאר ציפורים מסתובבים בשמורה אדישים לנוכחות האנושית.
אחר הצהריים בילינו על הנהר. קיווינו למשהו מהיר יותר, אבל היה בהחלט נחמד ומזג האוויר היה נהדר. חזרנו לארוחת ערב על האש ושיחות מסביב למדורה מגובות באכילת מרשמלו ובשתיית בירה ומשקאות משכרים אחרים.
את הלילה בילינו (ישנו זה פועל חזק מידי) באוהלים. למרות שהיה אוהל ושק שינה, התנאים היו... איך נאמר זאת, קשים... תוסיפו לזה נחירות מאוהלים אחרים וגם מתוך האוהל שלי בתוספת הקולות של ממלכת החיות שמסביבנו, וקשה לי לספור שעתיים נטו שישנתי לאורך הלילה.
ובכל זאת, קמנו שמחים ומאושרים ויצאנו לטיול רגיל באזור, לכאורה לחפש כניסה למכרה זהב נטוש. לאחר שהלכנו קצת לאיבוד בדרכים, מצאנו את האזור של מכרה הזהב, אבל התברר שמדובר רק בחורים גדולים ולא ממש במכרה. חזרנו (התחיל להיות חם בשלב הזה) לארוחת צהריים וקצת מנוחה בצהריים החמימים.
המחנה פורק וחזרנו לסידני שמחים, כואבים ושזופים.
תמונות, ניתן למצוא כאן.
היה שמח. עכשיו צריך להתחיל לתכנן את האירוע הבא...
שבוע נפלא
אלעד

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני מקווה שהבנות לא נחרו