יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

כן, כן מגיעים לכם עדכונים

עוד שבוע מתקרב לסופו. אני יודע שתדירות העדכונים שלי ירדה לאחרונה אבל זה נובע רק מעומס של מטלות, אירועים ולימודים. הכול חיובי. הסמסטר הזה יש לי שני מבחני אמצע. אחד היה היום, השני שבוע הבא. אחרי שנגמור איתו, יהיה קצת יותר זמן חופשי.
השבוע התקיים האירוע השלישי של ה- AGSM DELPHI Talks. כרגיל, הנחיתי את האירוע והוא כלל הרצאות מחמישה חברים לכיתה על נושאים מגוונים: הסבר מרתק על האיסלם מאחד מחברנו מפקיסטן, סיפורים עם לקחים מהחיים מחברנו מסרי-לנקה, הרצאה מרתקת על שמחה ונדל"ן (לא כל כך קשור, אבל זה נראה הגיוני באותו רגע) מחברנו מאוסטרליה, הסבר על שיטות לניבוי העתיד לרבות אחת השיטות המעניינות בעולם של קריאת עלים עתיקים עליהם יש כתובות מחבר לכיתה מהודו ולבסוף, הרצאה על אבולוציה ועל איי הגלפגוס מאחת מחברותינו לכיתה מאוסטרליה. היקף מרשים של נושאים. תמונות, ניתן למצוא
כאן.
בינתיים, כמו שסיפרתי בעבר, אני ועוד ארבעה מחבריי לכיתה משתתפים בתחרות בינלאומית שנקראת GMC (בשלב הזה, המוקדמות הן ברחבי אוסטרליה). התחרות היא על ניהול של חברה שאנחנו מקבלים את כל הפרטים והמספרים וצריכים להגיש החלטות פעמיים בשבוע. בינתיים, לאחר שני סיבובים, התוצאות לא מרשימות מידי. החלטנו לקחת כמה סיכונים בתקווה להצלחה גדולה, ובינתיים הם לא ממש השתלמו. אבל זה מאוד כיף. בילינו חלק גדול מהשבועיים האחרונים בבניית מודל כלכלי בניסיון לחזות את המספרים ואת התוצאות ואני חושב שיצרנו מודל יפה (הטעויות שעשינו לא קשורות למודל, אלא להחלטות אחרות). התחרות באמת גורמת לך להתמודד עם כמה מהשאלות הקשות עם ניהול של חברה מהכסא של המנכ"ל ומראה כמה מדובר בעניין מסובך וכמה כל החלטה תלויה בעשרות משתנים וגורמים. מעניין. אני מצלם תמונות של התהליך, אני אעלה אותן לקראת סוף התחרות. ההחלטה הבאה מחר בערב.
בסוף השבוע הבא (לא מחר, שבוע אחר כך) אנחנו נוסעים לסוף שבוע לטיול שכולל שיט בקנו, קצת טיול רגלי ושינה בשטח (בערך...). התרגשות רבה. עדכונים ותמונות בהמשך.
שלא תחשבו שכל הפעילויות לא משאירות לי זמן לחשוב, להרהר ולתהות עוד על המשך דרכי. זה תהליך שמפעפע לו לאט בפנים. כמובן, שגם במישור זה אני אעדכן.
סוף שבוע נפלא לכולם!
אלעד

אין תגובות: