יום שבת, 10 באוקטובר 2009

ההפתעות ממשיכות לזרום - מה זה לכל הרוחות מירוץ סרטנים?

סיפרתי כאן בבלוג כמה פעמים שכל יום שישי בערב אנחנו מארגנים ארוחה במסעדה אחרת, כחלק מפעילות ה- Diversity club. זה מנהג מאוד מהנה (וגם מאוד טעים).
השבוע עם זאת, אורגן משהו מעט שונה.
לפני כמה שבועות נחתה עוד הודעת דואר אלקטרוני בתיבה שלי (הכמות שמגיעה היא די מרשימה, אני מאוג גאה ביכולת שלי לא להשאיר יותר מ- 10 הודעות בתיבה כמעט בכל רגע נתון). הכותרת: Crab racing. אני מודה שלרגע חשבתי שמדובר בעוד אחת מהודעות דואר הזבל שלפעמים מצליחות לחדור את מעטה ההגנות השונות. אבל שמתי לב שמדובר בהזמנה מנשיא מועדון הספורט שלנו.
מתברר שיש עוד מנהג אוסטרלי מוזר משהו, לראות סרטנים מתחרים ביניהם, תוך כדי ששותים הרבה אלכוהול (אם לרגע למישהו היה ספק) וכמובן, משתתפים בספורט הלאומי, הימורים.
שישים שניות על הימורים באוסטרליה!
ילדים, הידעתם שכ- 25% מכל מכונות הפוקר בעולם ממוקמות באוסטרליה ושמתוכן כ- 11% ממקומות במדינת ניו-סאות' ויילס שסידני היא בירתה?
אלו היו 60 שניות על הימורים באוסטרליה.
בכל מקרה, זה הולך ככה. 7 סרטנים בקופסה. לכל סרטן יש מספר על הגב. 7 מהמרים, כל אחד מקריב 4 דולר (אוסטרלי) כדי להשתתף. הסרטנים ממוקמים במרכז שולחן עגול. מנהל המשחק מרים את הקופסה והסרטן הראשון שמגיע לקצה השולחן הוא המנצח. הקטע הוא, שהסרטנים לא כל כך מבינים את העניין הזה. אז הם מתחילים ללכת לכיוון קצה השולחן ואז חוזרים אחורה ועושים הקפות. מאוד משעשע. כמובן העובדה שמסביב עומדים עשרות אנשים וצועקים מספרים (כאילו הסרטנים מבינים אנגלית, נו באמת...) הופכת את האירוע למשעשע עוד יותר.
כיוון שבאמת שקשה לתאר במילים את החוויה, מצורף סרטון קצר להמחשת האירוע!



וכמובן, גם
תמונות.
אלעד

אין תגובות: