יום רביעי, 15 ביולי 2009

פוקר


אני יודע שיש אנשים שמשוגעים על המשחק הזה. האמת. אף פעם לא הבנתי את זה יותר מידי. אולי האופי השונא סיכון שלי והאסוציאציה להימורים (מהסוג הרע) הם חלק מהאשמה. פעם בכמה זמן, אנשים ניסו למשוך אותי ולהזמין אותי אבל בגדול, לא נעניתי. לא שלא יצא לי אף פעם לשחק (היו כמה פעמים מבישות), אבל מעולם זה לא הצליח לתפוס אותי או להביא אותי לרמת ההתלהבות של כמה מחבריי.
אתמול בערב ארגן אחד מחבריי למסלול ערב פוקר ושקראתי את ההזמנה אמרתי לעצמי: "היי, אתה כאן כדי לנסות קצת דברים חדשים, תן לזה עוד צ'אנס". מייד אישרתי. אתם יודעים מה, אני לא מתחרט. היה ערב נהדר. איך אומרים, עם האוכל בא התיאבון. הניסיון הקצר שהיה לי במקרים קודמים, עזר לי לקלוט את המשחק יותר מהר הפעם. התחלתי להבין את הרעיון ואפילו עשיתי כמה מהלכים מרשימים. יותר מכל, הייתה אווירה כיפית ומצחיקה. נקודת אוורור טובה מהלימודים והדאגות (היחסיות כמובן).
הערב היה מהנה ביותר. ארבעה שולחנות של שישה אנשים בכל שולחן. חמישה דולר לקנות אסימונים בשווי של "3,000 דולר" , הגבלות על מספר הפעמים שאתה יכול לקנות והימור התחלתי עולה. מ- 26 אנשים סיימתי במקום ה- 13 שלטירון כמוני, אני חושב שזה מיקום יפה.
כמו שרואים בתמונה, כמובן שאי אפשר בלי משקה אלכוהולי חזק. רק הסיגרים היו חסרים J.
אני לא יודע אם אני אתחיל קריירת הימורים מקצוענית מעכשיו, אבל ללא ספק, אני מבין יותר טוב למה אנשים כל כך נהנים מהמשחק.
תמונות נוספות מהאירוע, אפשר למצוא כאן.
הימורים מהנים...
אלעד

אין תגובות: