יום שישי, 3 ביולי 2009

לאכול את העז

זהו, עוד שבוע נגמר ולמעשה עוד חודש מתחיל. אני ממשיך להתפלא כמה מהר עובר לי הזמן כאן וכמה חוויות אני צובר. כל יום מציג משהו חדש. כל שבוע יש תובנות חדשות ורעיונות חדשים.
התחלנו מסורת חדשה, כל יום שישי בערב, אנחנו מוצאים מסעדה אחרת לאכול בה. כל שבוע סוג אחר של מאכלים. שבוע שעבר, בגלל שהייתי חולה, פספסתי את אירוע הפתיחה. היום, כבר לא וויתרתי. הלכנו למסעדה נפאלית. כמובן, הבחור הנפאלי מהקורס שלנו הוא זה שדאג להזמין עבור כולנו.
האמת, כל פעם שאני הולך למסעדה כזו אני מצפה למשהו קיצוני, אבל כנראה בכלל שזה באוסטרליה, הכול באיזשהו אופן נראה דומה. הודי, נפאלי, תאילנדי, סיני וכו', כולם אותו דבר.המנה ה"מיוחדת" הייתה בשר עז. טעים, אבל לא נפלתי מהכסא.
שבוע הבא מתחיל השבוע השישי של הסמסטר. כיוון שיש לנו רק תשעה שבועות (עוד שבוע בחינות ועוד שלושה שבועות של חוויה אינטגרטיבית), זה אומר שבקרוב הסמסטר נגמר. זה כמובן לא משכנע את המרצים שלנו ויש לנו משהו כמו 11 עבודות להגיש בארבעה שבועות. היום היה לנו ישיבה של כשעה שבמסגרתה רק חילקנו את העבודה בינינו וניסנו לגבש אסטרטגיה לאיך להתמודד עם כל המטלות ולהישאר שפויים.
עוד כמה שבועות של לימודים רציניים כדי להבטיח את הציונים הנדרשים בשביל לקבל ראיונות עבודה. אחרי זה,בסמסטרים הבאים, אפשר ליהנות יותר מחוויות הלמידה.
זהו, על בטן מלאה עכשיו אני הולך לישון.
שבת שלום והמון מזל טוב לעידו וגליה. באמת שרציתי להיות שם
אלעד

תגובה 1:

בור-בה אמר/ה...

אתה תותח. טוב שהחלמת משפעת החזירים וקדימה למכור את הספר שלך בהודו.