יום שלישי, 7 ביולי 2009

תכנונים ותרגומים

Sunset at Uluṟu („Ayers Rock“), central AustraliaImage via Wikipedia


אז אני מתחיל לחזור לשגרה. אי אפשר להגיד שחזרתי לתפקוד מלא, אבל עכשיו, שאני כבר לא חולה ברמה של להיות מרותק למיטה, ואחרי שתקופת המבחנים נגמרה, הדברים חוזרים להיות יותר במסלול הרגיל. אפילו הלכתי לחדר כושר השבוע. הבעיה היא כמובן, שאם הולכים אחרי שבוע שלא הלכת, אתה מרגיש את האימון הראשון עם שרירים תפוסים במשך שבוע שלם. בואו נגיד שכואב לי מאוד שאני שוטף את הידיים. מחר ננסה ללכת שוב, אולי לשחרר את השרירים על ידי קצת פעילות...
הסמסטר הזה כל כך קצר (עוד שלושה שבועות הלימודים ה"רגילים" נגמרים) שהכל מאוד דחוס. אבל, אי אפשר לוותר על לתכנן קדימה. אז במקביל להכנות ל- Careers week שמקיים בתחילת ספטמבר ובו החברות המגייסות מגיעות לקמפוס, ולבחירה של קורסי הבחירה לסמסטר השלישי (השבוע חושפים בפנינו את האפשרויות), אנחנו גם מתכננים עוד טיולים.
כרגע על הפרק, שתי פעילויות מרכזיות. אחת, בזמן החופשה בין הסמסטר השני לשלישי, נסיעה
לאלורו (Uluru, זה הסלע הגדול באמצע אוסטרליה, בתמונה) ומחפשים מקום לעשות רפטינג בסמסטר השלישי.
קשה. קשה.
בזמן האחרון אני עד לתופעה מעניינת. הרשומות בבלוג שלי מתפרסמות אוטומטית גם בפייסבוק. בגלל הדבר שפייסבוק עובד, חברים שלי מהמסלול רואים שכתבתי משהו, וזה מופיע אצלם בעברית. בתקופה האחרונה, חלק מהם התחילו להגיב על הרשומות, לסמן שהם מחבבים את זה (Like – זה לא באמת אוהב, נכון?) וכו'. חלק מהם, אפילו כתבו תגובות בעברית. מצחיק. פלאי Google Translator.
עדכונים נוספים, בקרוב
מקווה שאתם לא סובלים מידי בחום. לי קר כל הזמן.
אלעד

Reblog this post [with Zemanta]

אין תגובות: