יום שבת, 30 במאי 2009

חוזרים לאוסטרליה


זהו, הביקור הזה הסתיים.
לא ברור מתי פעם הבאה אגיע לארץ, אבל אני די משוכנע שהדברים יהיו שונים. ראשית, כיוון שהם משתנים כל הזמן. את הכביש הזה סיימו, את הבניין הזה מתחילים, את הטלוויזיה בסלון ההורים שלי החליפו. אנשים מתחתנים, מולידים ילדים. הכול זז. אבל יותר מכך, שאגיע בפעם הבאה רבים מחבריי כנראה לא יהיו כאן. ילכו לחפש את מזלם במקומות אחרים. כמוני.
לפני קצת יותר מחצי שנה צילמתי תמונה דומה (אבל הפעם זאת עם מצלמה חדשה :)). רגע לפני שעליתי על המטוס בפעם הראשונה לאוסטרליה.
הנסיעה הזו שונה מהקודמת. אני יודע ליותר לתוך מה אני נוסע. מה מצפה לי. העתיד יותר ברור, לפחות בטווח הקצר. יש לי תוכניות ברורות.
אני גם נרגש בצורה שונה. המוח שלי רץ לכיוונים שונים, ספציפיים יותר מאשר קודם. חוזר לראות חברים ספציפיים שם. למעשה, ליום שני בבוקר כבר מתוכננות לי פגישות. השבוע הזה הולך להיות עמוס.
אי אפשר לצפות את העתיד. אני בטח שלא מתיימר להיות מסוגל. אבל אפשר לשמוח במה שהחיים זורקים לעברנו כל יום. ולנסות לעשות את העתיד טוב יותר. בשבילנו, בשביל המשפחה, בשביל החברים, בשביל העולם.
יש עוד הרבה עבודה.
יהיה שמח
מקווה לראות את כולכם בקרוב.
כולם, כמובן, מוזמנים לסידני.
אלעד

אין תגובות: