יום שישי, 15 במאי 2009

שלב א' הסתיים


photo by AGoK

שלום שלום,
אתמול בצהריים, בשמחה רבה, הסתיימה תקופת הבחינות הראשונה. ארבעה מבחנים בארבעה ימים. מטלה מרשימה לכל הדעות. המבחנים היו בסדר. שני האחרונים היו מאוד קשים. סיימתי בדיוק בסוף הזמן (שלוש שעות ושעתיים בהתאמה) ולא היה לי זמן לבדוק. בחלק אני יודע שעשיתי טעויות, חלק אין לי מושג. כל ציון בין 70 ל- 90 לא יפתיע אותי. ברוב הבחינות אני צריך לקבל ציון סביר כדי לקבל ציון סופי של A (שזה מה שחשוב בשביל לקבל ראיונות עבודה), אז אני לא מודאג מידי. ציונים, בעוד שבועיים בערך. אז בינתיים אפשר לחגוג.
ואתם כבר יודעים איך חוגגים כאן. זה תמיד קשור בבירות. מייד אחרי סיום הבחינה האחרונה (12:30 בצהריים, כן?), מייד הוצאו בקבוקי הבירה ואנשים התחילו לשתות. רובם המשיכו לתוך הצהריים. אני ויתרתי והלכתי לחדר כושר. יש גבול, לא?
בערב, חגגנו לאחר החברים מעין מסיבת רווקים. הוא נוסע בחופשה להתחתן בארה"ב. התוכנית הייתה לשחק גולף בארים. מה זה אומר אתם שואלים? גם אני שאלתי. כמו שבגולף עושים מסלולים ובכל מסלול המטרה היא לסיים עם כמה שפחות נקודות, כלומר להגיע לחור עם מספר המכות הקטן ביותר, גם כאן זה עובד ככה. עדיין מבולבלים? בילינו את הערב בהליכה מפאב לפאב, שבכל פאב כל זוג אמור לשתות כוס בירה. הנקודות נספרות על ידי מספר הלגימות שאתה שותה כוס בירה. רוב האנשים כאן שותים כוס שלמה בלגימה אחת. המהירויות משתנות, אבל זה מרשים בכל מקרה. אני בחרתי שלא להשתתף. כן, היו 9 בארים בתוכנית... אני אחרי שתי בירות בשתי הבארים הראשונים, כבר הרגשתי שהראש מתחיל להסתובב, אז המשכתי ללכת איתם, בלי לשתות. אתם יכולים לנחש את המצב המנטאלי של האנשים.
בערך בשעה 12:30 נטשתי את החבורה ללכת הביתה. הם המשיכו בערך עד 2:00 לפנות בוקר. כל העניין התחיל בערך – 17:30. וכמובן, שהם לא שותים רק בירה אחת בכל מקום.
כן, אני יודע, יותר מידי פרטים.
בכל מקרה, עוד כמה דקות אני יוצא לאירוע סיום הסמסטר שלנו. אנחנו הולכים לשחק באולינג דשא ואיך שהוא, יש לי הרגשה שגם שם הולכת להיות כמות מכובדת של שתייה.
תמונות ועדכונים בהמשך,
שבת שלום
אלעד
נ.ב.,
יום שני אני ממריא לארץ. אמור לנחות ביום שלישי בבוקר. לשבועיים. אשמח לראות את כולם!

אין תגובות: