יום שבת, 24 בינואר 2009

גבירותיי ורבותיי, מהפך


לא תאמינו. אני לא האמנתי. לא הייתי מנחש את זה בחיים. באמת. השבוע ביליתי 3 ערבים בפאב עם חברים מהכיתה. 3! ובכל אחד מהם ממש שתיתי בירה. לא יאומן! אומנם, על כל כוס בירה שלי, החברים מסביב שתו איזה 5, אבל בכל זאת... אני חושב שזה יפה בהתחשב בזה שהם שתו איזה 15 (בכמה שעות). אני באמת מנסה לנצל את התקופה הזאת שבה הלימודים פחות רציניים (זה ישתנה בעוד שבועיים) כדי לבלות ולהתחבר לאנשים. אתם יודעים מה, אפילו ניסיתי ללמוד אתמול את החוקים של הקריקט (איזה משחק מוזר...). כמעט כל יום אחרי הלימודים אנחנו הולכים לשתות ואחרי זה לאכול ויש פשוט אנשים מגניבים, מעניינים ומצחיקים.
בחלק השני של השבוע המשכנו עם פעילויות בנושא קבוצות והתחלנו להכיר יותר אנשים יותר טוב (מה שהופך את הבילוי בפאב לנחמד יותר :)). היומיים האחרונים עסקו בנושא sustainability שהוא נושא חם היום. לצערנו, למרות חשיבות הנושא, הוא הועבר בצורה לא כל כך מקצועית (
ולדעתי, לא משכנעת), אבל אני מניח שגם מחוויה כזו אפשר ללמוד. תמונות מתרגילי הקבוצות ועוד מהשבוע, אפשר לראות כאן.
ביום שלישי הולכים לחלק אותנו לקבוצות קבועות לכל הסמסטר הראשון ואנשים מאוד לחוצים (לרבות אני) לגבי הקבוצה שהם יקבלו. חלק גדול מהציון הוא על התרגילים הקבוצתיים וכמו בכל קבוצה של יותר מ- 60 אנשים, יש אנשים שלא יסתדרו אחד עם השני מה שמטריד אנשים. כמובן שאפילו בלי להתייחס לציון, להיתקע עם מישהו שלטתן ואגרסיבי במשך חודשיים זה לא בדיוק גן עדן.
היום לקחו אותנו כמה מחברנו האסייתים לסיור בציינה טאון ולארוחה מסורתית סינית, מה שנקרא
Yum Cha. היה מאוד מעניין. תמונות משם, אפשר לראות כאן.
האמת שאני די הרוס, היה שבוע ארוך וקשה. מזל שהשבוע מתחיל רק ביום שלישי כי ביום שני זה יום העצמאות האוסטרלי. אני מניח שזה יהיה יום של ברביקיו ושתייה. חיים קשים.
אמשיך לדווח.
אלעד

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אני מרוצה ממך.. בתקווה שעד סיום הלימודים תוית "השתייה" תטפס עד לראש הרשימה..

Elad Sherf אמר/ה...

אין ספק שאחת המטרות שלי בתוכנית הזאת היא לעמוד בציפיות הגבוהות שאתה יוצר...
אני עובד על זה קשה...
אלעד