יום חמישי, 12 בנובמבר 2009

עדכון שפם, דוד סם, ההרגשה בבטן ויוני רכטר



כן.

אני יודע. חיכיתם לזה. אומנם זה רק קצת יותר משליש הדרך, אבל תודו. רציתם לקבל הצצה. אז הנה. אני מבקש הערות ותגובות המתארות את השפם בצורה יצירתית! אני מתכנן ליצור קטע וידאו קצר שמתאר את ההתפתחות אז אני מצלם את עצמי כל יום...

בנוסף, רציתי לעדכן שנראה שניו-יורק עומד לצאת לדרך. יהיו קשיים, בעיקר עם תאריכים וויזה, אבל בגדול, אי שם בתחילת ינואר, אני אמור לעזוב ולעשות סמסטר בתפוח הגדול. קיבלתי את האישור משני בתי הספר וכעת רק הדוד סם עומד בדרכי. האמת, עצם הציפייה לנסיעה הזו עזרה קצת למוטיבציה הכללית שלי ללימודים, שאני מודה, לא הייתה גבוה ביותר (התרכזתי יותר בקריאה וכתיבה בבלוג השני שלי, שלשמחתי ממשיך לעלות בכמות הצפיות היומיות בו, אתם מוזמנים לתרום לעניין הזה).

היום, העברתי סדנה על איך לבנות הרצאות מעניינות. ראיתי הרצאה באינטרנט, שחשבתי שהיא דוגמא מצויינת ובידיוק באותו שבוע, מישהי מהכיתה שלי העבירה סדנה על איך לארגן אירועים בהתבסס על ניסיון העבר שלה. נוכח העובדה שאנשים ניגשו אליי ושאלו אותי כמה פעמים איך אני בונה את ההרצאות (ובעיקר את המצגות) החלטתי להעביר סדנה של שעה וחצי ולתרום מידיעותיי וניסיוני לכיתה. האמת, לא השקעתי הרבה. הראיתי שתי הרצאות מהאינטרנט והובלתי דיון במה אנחנו יכולים ללמוד מההרצאות והשתמשתי בידע הקיים שלי. מה שמעניין יותר הייתה ההרגשה שלי. אפילו סדנה כזו, שהועברה בפני מספר מצומצם של אנשים, עוררה אצלי את התחושה הטובה הזו בבטן. יותר ויותר אני חושב שזה המקום שלי. הרצאה, הדרכה, הוראה וכו'. איך ומה, אני עדיין לא יודע. מתחילים לרקום תוכניות. שום דבר ספציפי, רק מחשבות.

ביום שבת בערב אני הולך להופעה של יוני רכטר. חברי מהצבא טל הוא המתופף. מעניין איך הוא יגיב שהוא יראה את השפם. בלי קשר, נראה לי שהולך להיות מגניב ביותר. מקווה להוסיף עוד תמונות ועדכונים בקרוב.

זהו לבינתיים,
שיהיה לכם סופ"ש נפלא!

אלעד

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אחרי שניגבתי את הדמעות התחלתי לחשוב מה התגובה הראויה פה. אז הנה:
1. כוכב פורנו משנות השבעים
2. ניצב בסרט מקסיקני
3. נצר לשושלת אסד
4. חבר סיעה ברע"מ
5. התאום המרושע שלך
6. משתתף בהישרדות - טורקיה

Elad Sherf אמר/ה...

ידידי, לשמחתי, גרמת לי לנגב את הדמעות בעצמי הבוקר :)...
כל טוב לך!
אלעד

Unknown אמר/ה...

הכנות לרילוקיישן לרומניה...(גם שם אפשר להרצות...)

חנוקה אמר/ה...

יה אלוהים, מי זה? מי זה?
אני הולכת לחפש בלוגר אחר.
אין לי אוויר לנשימה, אין לי.