יום ראשון, 26 באוקטובר 2008

מיסיונריות חילונית

היום נתקלתי בכתבה הזאת באתר של הגארדיאן הבריטי. הכתבה מתארת ניסיון לפתוח במסע פרסום אתיאיסטי תחת הסלוגן:
"There's probably no God. Now stop worrying and enjoy your life".

האמת, אני לא מצליח להבין את זה. חלק מהבעיות שלי בתור אדם לא דתי יש עם הדת, זה שהיא כופה את דעותיה על אנשים אחרים. הפרסומת הזאת, היא רק דרך מעודנת יותר לעשות זאת. לא מפריע לי שדתות פותחות את דלתותיהן ומעודדות אנשים ללמוד עליהן יותר. ככה גם צריכים החילוניים לעשות. אבל לבוא לצד השני ולהגיד לו שהאמונה שלו לא נכונה, זה מעשה שלא הייתי רוצה שיעשו לי ולכן נראה לא ראוי. העובדה שדתיים נוקטים בשיטה הזאת, אינה אומרת שגם חילוניים צריך לנקוט בה.

אלעד

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

סליחה על השאלה חסרת ההשכלה, אבל איך הגעת לקרוא את הגארדיאן?!?

Elad Sherf אמר/ה...

היי גיא,

ברוך הבא.

כישיש לך הרבה זמן, אתה הולך לאן שהקישורים באינטרנט לוקחים אותך!

אלעד