יום שישי, 24 באוקטובר 2008

בחירות

בחירות

ביום ראשון הקרוב כנראה שיוכרזו בחירות. קשה לי לתאר כמה הדבר מעציב אותי. היום בתוכנית שישי בערוץ 10, בחרו שלח ודרוקר להאשים את ההתנהלות הקלוקלת של ציפי לבני בניהול המו"מ. יכול להיות שזו הסיבה. אני חושב שזה אשמה כללית של כל חברי הכנסת. חוסר האחריות שלהם, הנהנתנות והפוליטיקה הקטנה מגעילים אותי בצורה שקשה לי לתאר במילים. לפי הדיווח בחדשות, הוויכוח בין ש"ס לבין קדימה הוא בערך על 200 מיליון ₪ לקצבאות ילדים. ללא קשר לדעתי בקשר לסעיף התקציבי הזה, האם נכון להכניס את המדינה לתקופה של בחירות וחוסר ודאות, שתעלה גם הרבה מאוד כסף, על הפרש זעום מעין זה? עצוב נורא שכנסת בישראל לא יכולה לסיים את כהונתה, שנבחרי הציבור שלנו לא מסתכלים יותר ממטר קדימה על ההשפעות של המעשים שלהם ויותר מכל, עצוב שאותם חדלי האישים יחזרו להיות ה"מנהיגים" שלנו גם בקדנציה הבאה. אני לא נגד פוליטיקה ואני מקבל את זה שמפלגה כמו ש"ס צריכה לייצג את ציבור הבוחרים שלה. אבל אני חושב, שלנבחר ציבור, צריך להיות קו שבו הוא שם גבול לפוליטיקה.

נשאר אופטימיים וננסה לשנות בעתיד.

אלעד

אין תגובות: