יום שני, 1 בפברואר 2010

מחזות זמר


בסוף השבוע האחרון הלכתי לראות הופעה ב- Broadway. אני כבר השלמתי עם זה שאני חנון ויש שיגידו שניו-יורק מבוזבזת עליי. אני לא איש של מסיבות. ברים זה לא בידיוק סביבת המחייה הטבעית שלי. קניות זה משהו שעושים שצריך ולא שחייבים. אבל הופעות, ובעיקר מחזות זמר, זה אני. ואין הרבה מקומות שמשתווים לניוי-יורק מהבחינה הזאת. אני לא יודע כמה אצליח ללכת, אבל אני מתכוון לנסות כמה שיותר.
ההופעה נקראה Memphis והיא מספרת על עליית המוזיקה השחורה והתפתחות הרוק אנד רול באמצע המאה הקודמת לרבות שאלות הגזענות שסבבו את התופעה. הסיפור היה אמין ושוחק היטב, המוזיקה קלילה וכיפית והמתחים העיקריים שהעלילה ביקשה להעביר הועברו בצורה מורגשת. בקיצור חוויה. 
העובדה שישבנו בשורה הראשונה והיינו צריכים למתוח את הצוואר ולספוג קצת מהרוק של השחקנים (27$ במקום 127 או 200 שורה אחת מאחור) לא פגמה בחוויה הכללית ובעובדה שמדובר באירוע מרגש. אפילו התיאטרון עצמו היה מרשים, כאשר התקרה שלו מועטרת בציורים ופיסולים... אין ספק - זו תרבות...

במעבר חד, רציתי להציג לכם את הגרף הבא:

מדובר בבלוג השני השלי (הלועזי, לא זה על התנ"ך). הגרף מתאר את מספר הכניסות לאתר (לרשומות ספיצפיות או לאתר בכלל) על פי החודשים האחרונים. כמה דברים. ראשית, ניתן לראות שבחודש ינואר 2010, עברתי פעם ראשונה את 1000 הכניסות לאתר בחודש. אירוע מרגש בפני עצמו. שנית, ניתן לראות שהאתר נמצא במגמת עלייה. חודש דצמבר היה חודש חלש יותר, כיוון שבמשך רובו לא כתבתי כמעט כלום ובכל זאת האתר משך מספר לא מבוטל של גולשים. אני יכול לספר לכם גם שהעלייה הגדולה שאתם רואים באמצע הגרף החלה לאחר שקישרתי את הבלוג לפייסבוק ולאחר שנרשמתי לשירות טוויטר. אם מישהו מעוניין לעשות ניתוח על הכוח של רשתות חברתיות אני חושב שזו דוגמא טובה. לבסוף, יש עוד משהו בקשר לבלוג הזה שהוא מבחינתי ידיעה משמחת במיוחד, אבל בשלב זה אני הולך לשמור אותו עד שארגיש מוכן לגלותו.
דרך אגב, מי שמעוניין לקרוא את הרשומות הטובות ביותר שלי בבלוג ההוא במהלך השנה שעברה, מוזמן ביותר.

אלעד

אין תגובות: