יום שלישי, 11 באוגוסט 2009

חוויה אינטגרטיבית


אז התחיל השבוע הראשון של החוויה האינטגרטיבית שלנו כאן. הרעיון הוא פשוט. כל קבוצה מקבלת חברה שלה שני מוצרים. יש תוכנת מחשב שמנהלת את כל השוק וכל זמן מוקצב אנחנו אמורים לקבל החלטות מסוימות במגוון נושאים של תפעול (כמה מוצרים לייצר, כמה מוצרים יהיו במצאי במחסן) שיווק (כמה תקציב הפרסום, דרך איפה משווקים), פיתוח (איזה מוצרים, איזה מאפיינים של מוצרים, איזה שווקים ועוד). כיוון שמדובר בתוכנה שמתוכננת להדגים בעיקר שאלות של שיווק, אנחנו אמורים לכתוב חיבורים על ההחלטות שאנחנו לוקחים ולהצדיק אותם גם מבחינת אסטרטגיה, מימון ותפעול. למשל, אנחנו יכולים לבקש הלוואה. כדי לקבל אותה, אנחנו צריכים להציג תוכנית עסקית שמבוססת על עקרונות שלמדנו בקורס במימון. שורה תחתונה – מגניב ביותר.
היום התחלנו ובכל תעשייה יש שש קבוצות שמתחרות. הקבוצות מתחילות במיקומים שונים, עם מוצרים שונים ותקציבים שונים אחד מהשני. הקבוצה שלנו התחילה במצב מחורבן וההחלטה הראשונה שלקחנו (על השנה הראשונה) הייתה הימור גדול. מחר נקבל את התוצאות וביום חמישי אנחנו לוקחים החלטות על השנתיים הבאות. נראה מה יוליד יום.
מה שכיף זה שלמעט כמה חריגים, השבוע הזה הוא מתשע עד חמש וחצי והערבים פנויים. היום למשל, ארגנו פה החברה ערב, משחקים משחקי חברה, יש כאן Wii וקצת אוכל ועושים כיף.
בערבים, בינתיים, התחלתי להתכונן ולכתוב את מכתבי הפנייה לחברות ולהתאים את הקורות חיים לחברות שאני עומד להגיש מועמדות אליהם. אני מודה שזה חלק שאני פחות אוהב. זה ממש קשה. שאתה עושה את זה, אתה מגלה כל מיני ניואנסים תרבותיים על דרך הפנייה, מושגים (מדברים פה אנגלית אחרת, לא אמריקאית ולא אנגלית). כמובן, שכל דבר שלך נראה חשוב, ככל הנראה לא באמת חשוב בעיני מי שיקרא את זה, אבל אין באמת דרך לדעת. נקווה לטובה.
יש לי כל כך הרבה דברים שאני רוצה לעשות ופרויקטים (במובן הרשמי והפחות הרשמי) שאני רוצה לפתח. אבל,
ניהול זמן זה בעיקר עניין של תעדוף, אז עד שנגמר עם הראיונות בסוף ספטמבר, הכול מוקפא.
אעדכן עוד בקרוב,
תבלו
אלעד

אין תגובות: