יום חמישי, 11 ביוני 2009

פוסט קצר – ציונים ולימודים


כפי שכתבתי אתמול, עוברים עליי זמנים לחוצים במיוחד. פשוט מנסה להספיק את הכול. אבל לא יכולתי להתאפק מלעדכן אתכם. היום הגעתי לקמפוס בערך בשעה 7:30 והחל מהשעה 8:00 ועד 9:30, עבדתי על חישובים בשביל עבודה שהצוות שלי נפגש לדבר עליה בשעה 9:30. היו בחדר לוח EXPO רגיל ולוח אלקטרוני. השתמשתי בשניהם וגם כתבתי במחברת רגילה. וזה היה רק ההתחלה של החישובים שהייתי צריך לעשות. הרגשתי כמו פרופסור מטורף ובשעה 9:25 שנכנסה אחת מחברות הצוות שלי היא אמרה שזה נראה כמו סצנה מ"נפלאות התבונה" ושרק חסרים קטעי העיתונים על הקירות. להלן הראיות:

בנוסף, לכל הדואגים, רק רציתי לעדכן. אתמול קיבלנו את כל הציונים. לשמחתי סיימתי בכל המקצועות ב- A ובציונים יחסית גבוהים (80, 82, 86, 87). אני לא הכי גבוה באף מקצוע, אבל אני חושב שאני די גבוה בכיתה בכל הציונים. שמח. עוד סמסטר אחד באמת חשוב ואחרי זה אפשר רק ליהנות מחווית הלמידה.
אלעד

אין תגובות: