יום חמישי, 4 ביוני 2009

סירות, מגוון וחתונה הודית

אז השבוע הראשון של הסמסטר השני עובר לו באיטיות בסימן יעפת (ג'ט-לג). בכל המקצועות אנחנו חווים שיעורים ראשונים. כיוון שיש מקצוע אחד שעוד לא היה לנו בו שיעור ראשון, אני אשמור את הדיווח על המקצועות לשבוע הבא.
היום, רציתי לספר לכם על התוכניות המעניינות לתקופה הקרובה.
סוף השבוע הקרוב הוא סוף שבוע ארוך (שבת עד שני) מכיוון שביום שני יש יום חופש לכבוד יום הולדתה של המלכה. וכן, גם אני שאלתי איזה מלכה? אבל מסתבר שכאן באוסטרליה לא באמת צריכים סיבה למסיבה, אם אין סיבה, ממציאים אותה. אחרי הכול, מדובר בעוד יום שבו אפשר לאכול על האש ולשתות בירה – אז מה רע? אז לכבוד סוף השבוע הארוך ונוכח העובדה שהסמסטר רק התחיל כך שאנחנו לא לחוצים מידי, החלטנו, כ- 25 איש בערך, לנסוע לטיול.
אז ביום שבת בבוקר אנחנו נוסעים כ- 4 שעות צפונה, לפארק לאומי, שוכרים 3 סירות גדולות ומפליגים לאורך נהר. אני, כבחור האחראי שאני, מוניתי להיות המפקד של אחד הספינות. מה שבעיקר אומר שאני צריך לעשות כסף מהאנשים. אני מניח שיש סיכוי שבאירוע עצמו תכה אותי מחלת ים. אבל שיהיה. בקיצור, צפו לעדכונים ותמונות בתחילת שבוע הבא.
אם כבר בשבוע הבא עסקינן, שבוע הבא הוא שבוע הגיוון (Diversity) כאן. מה שאומר שיהיו לנו כל יום אירועים שקשורים לנושא. כל יום תהיה לנו ארוחת צהריים שבה הנציגים מיבשות שונות יציגו את המדינות שלהם. ביום שלישי בערב, יש את האירוע השני של סדרת האירועים שיזמתי (AGSM DELPHI TALKS) במסגרתה אנשים שונים מרצים על נושאים שונים, לרבות, הפעם, על תרבות התה הסינית ועל פרו (!). בסוף השבוע יהיה לנו פסטיבל בירות מכל העולם (כי צריך בכל זאת סיבה לשתות) וביום שישי הבא בערב, מתוכננת לנו חתונה הודית נוסח בוליווד.
בקיצור, שבוע מרתק לפנינו.
עדכונים רבים (ותמונות) בהמשך.
סופ"ש נפלא לכולם
אלעד

אין תגובות: