יום חמישי, 21 בינואר 2010

לא נתפס








יש דברים שקשה לך באמת להבין ולתפוס.


שהייתי בן 10, נסעתי עם סבי וסבתי לטיול בר-מצווה בארה"ב (כן, שלוש שנים מוקדם מידי, הם טענו שהם יהיו "זקנים" מידי לקחת אותי ממש בבר-מצווה). כחלק מהטיול עברנו כמובן בניו-יורק וכיאה לאותם ימים יפים של סוף שנות התשעים, עלינו לגג של מגדלי התאומים להשקיף על העיר.


תריצו קדימה בערך שש שנים, נסעתי לארה"ב כחלק ממשלחת של הצופים למחנות קיץ יהודיים. כחלק מהנסיעה בילינו גם זמן מוגבל בניו-יורק וכמובן, 1996, שוב ביקרתי במגדלי התאומים.

אתמול הלכנו לבקר באתר שהיה מגדלי התאומים. אני יודע שזה קלישאה, אבל לפעמים יש קלישאות שהם אמיתיות ונכונות. מה שקרה פה פשוט בלתי נתפס. הגודל של האירוע, גודל ההרס והזוועה שהתרחשה פה, קשים לעיכול, גם למישהו שמגיע מארצנו מוכת האסונות והטרור.

אני מופתע שטרם סיימו לבנות את המבנה החדש (אני לא חשבתי שזה ייקח להם כל כך הרבה זמן), אבל אני מקווה שהפעם הבאה שאבקר כאן, אזכה לבקר בו ולטפס עליו. בלי ספק, יש בכך איזה הכרה ביכולת האנושית שראוי להתפעל ממנה...


כמובן, שעל הדרך, ככה כי בכל זאת צריך, הולכים לבקר בתחליף הקרוב ביותר. אז התמונה מלמעלה היא מהאפמייר סטייט בילדינג...

יום שישי מתחילים הלימודים... עדכונים נוספים, בסוף השבוע!

קצת תמונות מהשבוע האחרון, ניתן למצוא כאן.


אלעד

תגובה 1:

Ran Levitzky אמר/ה...

בקר גם פה זה דיי מדהים: http://www.topoftherocknyc.com/